Με κοινό παρανομαστή έναν 1.600άρη βενζινοκινητήρα με φυσκή αναπνοή, η γκάμα του Renault Clio εμπλουτίζεται με μια υβριδική έκδοση και εκείνη του Captur με μία αντίστοιχη επαναφορτιζόμενη.
Η ανάγκη μείωσης των μέσων εκπομπών φέρνει κάθε κατασκευαστή ολοένα και πιο κοντά στο κατώφλι της ηλεκτροκίνησης, άλλοτε με εκδόσεις που κινούνται αποκλειστικά με ρεύμα και άλλοτε με παραλλαγές μοντέλων που συνεπικουρούνται από ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία. Η περίπτωση των νέων Clio E-Tech και Captur E-Tech Plug-in εμπίπτει στη δεύτερη κατηγορία, με τους Γάλλους να προσφέρουν για την περίσταση δύο διαφορετικές λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες κάθε μοντέλου.
Στην περίπτωση του Clio E-Tech ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας 1,6 λίτρων με απόδοση 140 ίππων συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, μία μικρή μπαταρία με χωρητικότητα μόλις 1,2 kWh-230V και μία γεννήτρια-μίζα, που έρχονται να εξασφαλίσουν στο γαλλικό σούπερ μίνι μέσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κάτω από 100 gr/km. Με το βάρος του αυτοκινήτου να αυξάνεται μόλις κατά 10 κιλά σε σχέση με το πετρελαιοκίνητο Clio dCi 115, η E-Tech εκδοχή είναι σε θέση να επιταχύνει από τα 80 στα 120 χλμ./ώρα σε χρόνο 6,9 δλ.
Σύμφωνα με τους Γάλλους, με το Clio E-Tech «δαπανά» το 80% του χρόνου μέσα στην πόλη κινούμενο αποκλειστικά στο EV mode – εδώ, οι συνδυασμένες απαιτήσεις σε καύσιμο είναι μειωμένες έως και 40% σε σχέση με ένα αντίστοιχο μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης – αρκεί η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου να μην υπερβαίνει τα 60 χλμ./ώρα. Σχεδιαστικά, το Clio E-Tech διαθέτει έναν ελαφρώς ανασχεδιασμένο πίσω προφυλακτήρα, καθώς και τα διακριτικά λογότυπα «E-TECH». Στο εσωτερικό δε σημείο αναφοράς αποτελεί το Smart Cockpit των 7 ιντσών και το σύστημα ψυχαγωγίας Easy Link με την 7άρα ή 9,3άρα οθόνη, σε οριζόντια και κάθετη διάταξη, αντίστοιχα.
Στην περίπτωση του νέου Captur E-Tech Plug-in των 160 ίππων (σ.σ.: και εδώ το «παρών» δίνει ο ίδιος κινητήρας καθώς κι ένα multi-mode κιβώτιο) η Renault ενστερνίζεται την υβριδική τεχνολογία υιοθετώντας όμως τη «λογική» της επαναφόρτισης. Ως εκ τούτου, η μπαταρία έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα (9,8 kWh σε συνδυασμό με ηλεκτρικό κύκλωμα 400V), γεγονός που εξασφαλίζει αυτονομία 50 χλμ. με μηδενικές εκπομπές. Απαραίτητη εδώ προϋπόθεση είναι το αυτοκίνητο να μην υπερβεί σε τελική τα 135 χλμ./ώρα.
Σύμφωνα με τους Γάλλους το νέο Captur E-Tech Plug-in έχει μέσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα της τάξης των 38 gr/χλμ., σύμφωνα με τις προκαταρκτικές μετρήσεις της εταιρείας στο πρωτόκολλο WLTP. Σχεδιαστικά, και με τη σχετική υποδοχή για το γέμισμα της μπαταρίας να κοσμείται με… χρώμα (μπλε, όταν ο συσσωρευτής φορτίζεται, πράσινο όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία, πορτοκαλί στην κατάσταση αναμονής και κόκκινο όταν δεν φορτίζεται), παρόντα είναι τα λογότυπα «Ε-Tech Plug-in Hybrid». Στο εσωτερικό δε τις εντυπώσεις κλέβουν οι οθόνες των 10 και 9,3 ιντσών, με την πρώτη να αφορά το ταμπλό και τη δεύτερη το σύστημα infotainment.