Η γαλλική εταιρεία παρουσιάζει ένα γενναίο από πλευράς σχεδίασης πρωτότυπο με υβριδική τεχνολογία και τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης.
Σύμφωνα με τους ανθρώπους της Peugeot, το Instinct σχεδιάστηκε με γνώμονα την καλύτερη δυνατή αεροδυναμική απόδοση και φυσικά την οικονομία καυσίμου. Την ίδια στιγμή, παρ’ ότι δεν πρόκειται για ένα μοντέλο που θα πάρει το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής, καταδεικνύει σε μεγάλο βαθμό τα σχεδιαστικά μονοπάτια που αναμένεται να ακολουθήσουν οι Γάλλοι μέσα στα προσεχή χρόνια.
Φυσικά, το πρωτότυπο διαθέτει μια πληθώρα καμερών και αισθητήρων –χαρακτηριστική είναι η απουσία των εξωτερικών καθρεπτών- ανάμεσα στους οποίους συμπεριλαμβάνονται και εκείνοι που βρίσκονται «μέσα» στα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED. Όπως ανακοινώθηκε, το Instinct είναι εφοδιασμένο με τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης, και μάλιστα στο κορυφαίο επίπεδο 5, την οποία οι Γάλλοι αναμένεται να «μεταμοσχεύσουν» στα μοντέλα ευρείας παραγωγής τους από το 2025 και εξής. Μολαταύτα, ο οδηγός θα μπορεί να οδηγήσει… από μόνος του το αυτοκίνητο, χάρη στο πρόγραμμα λειτουργίας Boost.
Σχεδιαστικά, ιδιαίτερη εντύπωση, πέρα από τoν τρόπο που ανοίγουν οι πόρτες, προκαλεί η φουτουριστική αισθητική της καμπίνας. Πίσω από το… φευγάτο πηδάλιο της κατασκευής βρίσκεται ένας πίνακας οργάνων με ολογράμματα, ο οποίος προβάλλει όλες τις βασικές ενδείξεις του οχήματος. Την ίδια στιγμή, στο μέσον της κονσόλας βρίσκεται μια οθόνη αφής με διάμετρο 9,7 ίντσες.
Προς το παρόν, οι μόνες πληροφορίες που αφορούν την «καρδιά» του γαλλικού πρωτοτύπου αφορούν την ύπαρξη ενός υβριδικού συστήματος κίνησης με συνδυαστική ισχύ της τάξης των 300 ίππων.
Όπως είναι αναμενόμενο, τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά του εντυπωσιακού shooting brake πρωτοτύπου των Γάλλων θα αποκαλυφθούν σε μια βδομάδα από σήμερα στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης._Χ.Α.