Η γαλλική εταιρεία τοποθετεί στο ράφι την MPV έκδοση του C3 Picasso αντικαθιστώντας την με –τι άλλο;- ένα crossover μοντέλο. Ιδού, λοιπόν, το νέο C3 Aircross.
Η σχεδιαστική έμπνευση του αντιπάλου τω Renault Captur και Nissan Juke αντλείται από το ομώνυμο πρωτότυπο που παρουσιάστηκε τον περασμένο Μάρτιο στην κοσμοπολίτικη Γενεύη. Όπως χαρακτηριστικά δηλώνει ο Alexandre Malval, στόχος της Citroen ήταν να δημιουργήσει ένα ευχάριστο σχεδιαστικά αυτοκίνητο, τόσο εντός όσο και εκτός, που να προσελκύει ένα σαφώς πιο νεανικό σε σχέση με τον πρόγονό του κοινό.
Σε σχέση με το πρωτότυπο, οι αλλαγές είναι περιορισμένες με σημαντικότερη εκείνη που αφορά στην αφαίρεση των γνωστός αεροθυλάκων (air-bumps) που είδαμε για πρώτη φορά στο C4 Cactus το 2014. Σε κάθε περίπτωση, σημείο αναφοράς αποτελούν τα φωτιστικά σώματα δύο επιπέδων, τα «τρισδιάστατων» πίσω φώτα και φυσικά τα προστατευτικά στο τελείωμα των δύο προφυλακτήρων. Από πλευράς διαστάσεων, το νέο Citroen C3 Aircross συντηρεί ένα συμπαγές προφίλ όντας 75 χλστ. πιο ψηλό, αλλά και 15 χλστ. πιο μακρύ από το Nissan Juke. Ωστόσο, ο χώρος φόρτωσης ξεπερνά τα δεδομένα της κατηγορίας του φιλοξενώντας αποσκευές με χωρητικότητα από 410 έως και 1.289 λίτρες, τιμές μεγαλύτερες κατά 106 και 100 λίτρα αντίστοιχα σε σχέση με εκείνες του εξ Ανατολών αντιπάλου του.
Στην καμπίνα, η Citroen ακολούθησε τα γνώριμα μινιμαλιστικά μονοπάτια που γνωρίσαμε τα τελευταία χρόνια στα υπόλοιπα μικρο-μεσαία μοντέλα της μάρκας. Δεσπόζουσα θέση στην οπτικά πιο premium καμπίνα του αυτοκινήτου έχει μια οθόνη πολλαπλών λειτουργιών διαμέτρου 7 ιντσών. Χαρακτηριστικό είναι επίσης το γεγονός πως το πίσω κάθισμα μπορεί να μετακινηθεί κατά το διαμήκη άξονα του οχήματος σε μια απόσταση 150 χλστ.
Κάτω από το καπό του γαλλικού crossover θα φιλοξενούνται γνώριμα μηχανικά σύνολα. Η αφετηρία της βενζινοκίνητης γκάμας είναι ο 3κύλινδρος PureTech 82, ενώ διαθέσιμη θα είναι και η δυνατότερη έκδοση «110». Κατά πάσα πιθανότητα, το «παρών» θα δίνει και η έκδοση των 130 ίππων, ενώ σε ότι αφορά τις εκδόσεις ντίζελ (BlueHDi), η Citroen θα προσφέρει κινητήρες με απόδοση 100 και 120 ίππων. Περισσότερα όμως στοιχεία για τα ως άνω μηχανικά σύνολα, αναμένεται να αποκαλυφθούν μετά το καλοκαίρι, λίγο πριν το εμπορικό λανσάρισμα του μοντέλου στις κατά τόπους αγορές.
Άξιο αναφοράς είναι επίσης το γεγονός πως στις πιο πλούσιες από πλευράς εξοπλισμού εκδόσεις, το προσθιοκίνητο C3 Aircross θα είναι διαθέσιμο με το γνωστό σύστημα Grip Control, το οποίο διαθέτει τα προγράμματα Sand, All-Road, Snow και ESP Off, καθώς και με Hill Descent._X.A.