Ένα ακόμα πρωτότυπο της Hyundai με τον κωδικό RM και τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο που «διερευνά» εκ νέου το ενδεχόμενο κατασκευής ενός σπορ μοντέλου πέρα από τα συνηθισμένα – που κατά πάσα πιθανότητα θα είναι ηλεκτροκίνητο.
Η Hyundai παρουσίασε στην Έκθεση του Λ. Άντζελες το πρωτότυπο RM19 (Racing Midship 2019), ένα κεντρομήχανο σπορ μοντέλο που αποτελεί τη φυσική συνέχεια και εξέλιξη των αντίστοιχων «ασκήσεων» με τις ονομασίες RM14, RM15 και RM16 που είδαν το φως της δημοσιότητας το 2014, το 2015 και το 2016. Επί της ουσίας, δεν πρόκειται παρά για τη νεότερη εκδοχή μιας πλατφόρμας πάνω στην οποία θα βασιστεί η εξέλιξη σπορ κατασκευών που θα έχουν τον κινητήρα – θερμικό, υβριδικό ή και ηλεκτρικό – εγκατεστημένο στο κέντρο του αμαξώματος.
«Η πλατφόρμα Racing Midship είναι μια ευέλικτη πλατφόρμα δοκιμών, η οποία επιτρέπει την αποτελεσματική αξιολόγηση διαφόρων κινητήριων μονάδων και επιπέδων απόδοσης, όλα σε κανονικούς δρόμους και περιβάλλοντα. Σε όλη τη διάρκεια της εξέλιξης της σειράς RM, οι μηχανικοί μας έχουν αποκτήσει πολλές γνώσεις σχετικά με τη δυναμική των οχημάτων υψηλής απόδοσης με διάφορες κατανομές βάρους», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Albert Biermann, επικεφαλής του τμήματος έρευνας και εξέλιξης σε παγκόσμιο επίπεδο της Hyundai Motor Company.
Για τη περίσταση, οι Κορεάτες χρησιμοποίησαν για την κίνηση του RM19 έναν 2λιτρο κινητήρα τούρμπο που προέρχεται από τις καθαρόαιμες κατασκευές της κατηγορίας TCR της Hyundai. Με την απόδοση να φτάνει τους 390 ίππους και σε συνδυασμό με σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων το οποίο μεταφέρει την κίνηση στους πίσω τροχούς, το RM19 είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο κάτω των 4 δλ., σύμφωνα με τους ισχυρισμούς των δημιουργών του.
Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνουν οι ιθύνοντες της Hyundai, τη θέση του θερμικού κινητήρα μπορούν κάλλιστα να πάρουν «εξηλεκτρισμένες μονάδες που μπορούν να προσφέρουν στο RM19 “καθαρή” αλλά συναρπαστική επιτάχυνση».
«Η Hyundai N θα αυξήσει τους χτύπους της καρδιάς όχι μόνο με τους ισχυρούς κινητήρες εσωτερικής καύσης, αλλά και μέσω της άμεσης παροχής ροπής και της βιωσιμότητας που προσφέρουν οι ηλεκτροκινητήρες της», δηλώνει ο Thomas Schemera, executive vice president του Product Division του Hyundai Motor Group.
Χαρακτηριστική των προθέσεων της κορεατικής εταιρείας όσον αφορά στο μέλλον των κεντρομήχανων πρωτοτύπων της είναι και η αναφορά του εταιρείας στο επίσημο δημοσιογραφικό υλικό της παρουσίασης του RM19 στη συνεργασία της Hyundai με την κορεατική Rimac, η οποία ανακοινώθηκε τον περασμένο Μάιο._X.A.