Η DS, το πολυτελές παρακλάδι της Citroen, εισβάλει στα βαθιά παρουσιάζοντας ένα SUV στο μέγεθος του Audi Q5.
Πρόκειται για την πρώτη απόπειρα των Γάλλων της DS στην κατηγορία των μεσαίων SUV μοντέλων, η οποία «δομείται», ειδικά για την περίσταση, πάνω στο γνωστό δάπεδο EMP2 του Ομίλου PSA. Σε ότι αφορά στο μέγεθος, το αμάξωμα ξεπερνά οριακά τα 4,5 μ., με το πλάτος και το μήκος του να ορίζονται στα 1,89 και 1,62 μ. αντίστοιχα. Σχεδιαστικά, το στιλ… περισσεύει από όποια γωνιά κι αν αντικρύσει κανείς το γαλλικό SUV. Κρίνοντας από το επίσημο οπτικό υλικό, το νέο 7 Crossback δείχνει αρκετά δυναμικό, με τη χαρακτηριστική μάσκα να δεσπόζει στο εμπρός μέρος, ενώ πίσω την παράσταση κλέβουν τα φωτιστικά σώματα, με το καθ’ ένα να ενσωματώνει 42 στο σύνολο LED.
Στο εσωτερικό, οι δόσεις πολυτέλειας αφθονούν, με το μάτι να έλκεται από τις δύο οθόνες διαμέτρου 12 ιντσών (μια στο μέσον της κονσόλας και μια πίσω από το τιμόνι), οι οποίες προβάλλουν όλες τις βασικές και όχι μόνο λειτουργίες του αυτοκινήτου. Ο σχεδιασμός της καμπίνας ακολουθεί τα γνώριμα πρότυπα της μάρκας διαθέτοντας avant-garde νότες από άκρη σε άκρη. Όπως είναι αναμενόμενο, η γαλλική εταιρεία προσφέρει στους δυνητικούς αγοραστές του μοντέλου να επιλέξουν όσον αφορά στην καμπίνα του DS7 Crossback μια από τις διαμορφώσεις Bastille, Rivoli, Opera και Peformance Line.
Άξια αναφοράς είναι η παρουσία του ημι-αυτόνομου συστήματος οδήγησης Conencted Pilot, το οποίο επενεργεί διορθώνοντας την πορεία του αυτοκινήτου με ταχύτητες κίνησης που κινούνται μέσα στο προκαθορισμένο εύρος του κατασκευαστή (από 29 χλμ/ώρα έως και 180 χλμ./ώρα).
Σε ότι αφορά στους κινητήρες, την παράσταση κλέβει η κορυφαία υβριδική έκδοση, η οποία αποτελείται από τον γνωστό κινητήρα βενζίνης των 1,6 λίτρων του ομίλου PSA και δύο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι μεταφέρουν την κίνηση στους πίσω τροχούς. Η ισχύς του θερμικού είναι 200 ίπποι και κάθε ηλεκτροκινητήρα, 109 ίπποι. Ωστόσο, συνδυαστικά, η παραγόμενη ισχύς δεν υπερβαίνει τους 300 ίππους. Η εν λόγω έκδοση, η οποία θα είναι διαθέσιμη από τα τέλη του 2018 και εξής, διαθέτει τρία προγράμματα λειτουργίας (φουλ ηλεκτρικό, υβριδικό και συνδυαστικό), με το πρώτο να εξασφαλίζει αυτονομία κίνησης της τάξης των 60 χλμ.
Από εκεί και πέρα, όλες οι υπόλοιπες εκδοχές του DS7 Crossback είναι προσθιοκίνητες. Στη βάση της πυραμίδας υπάρχει ο 3κύλινδρος 1.2 κινητήρας του ομίλου PSA, ο οποίος αποδίδει 130 ίππους, καθώς και ο γνωστός 1.600άρης ΤΗP σε εκδόσεις με απόδοση 180 και 225 ίππους. Σε ότι αφορά στους ντίζελ, η εταιρεία προσφέρει τον 2λιτρο BlueHDi (180 ίπποι) και τον πρωτοεμφανιζόμενο 1.5 BlueHDi (130 ίπποι). Οι βασικές εκδόσεις ντίζελ και βενζίνης της οικογένειας διαθέτουν χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και όλες οι υπόλοιπες, συμπεριλαμβανομένης και της υβριδικής, ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.
Η έναρξη των πωλήσεων του νέου DS7 Crossback αναμένεται να ξεκινήσουν στα τέλη σχεδόν της χρονιάς που διανύουμε._Χ.Α.