top icon
Κόσμος

Πότε έρχεται το ηλεκτρικό VW ID.1 με τιμή κάτω από 20.000€

Η VW έδωσε μια… φωτογραφική πρώτη γεύση του νέου ID.1, το οποίο θα είναι διαθέσιμο ως αμιγώς ηλεκτρικό με κόστος όχι μεγαλύτερο από 20.000€. Ταυτόχρονα, η γερμανική εταιρεία αποκάλυψε στοιχεία και για τα επερχόμενα ηλεκτρικά Golf και T-Roc.

Η VW εντείνει τις προσπάθειές της σε αυτό που έχουμε συνηθίσει να αποκαλούμε «προσιτό EV» δίνοντας στους υπαλλήλους της μία πρώτη γεύση από το νέο, χαμηλού κόστους ηλεκτρικό της αυτοκίνητο που θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το 2027 με τιμή κάτω από 20.000 ευρώ.

Το μίνι EV θα είναι το βασικό μοντέλο της οικογένειας ηλεκτρικών αυτοκινήτων ID της μάρκας VW.

Κατά πάσα πιθανότητα θα φέρει την ονομασία ID.1 και θα ανταγωνιστεί στις κατά τόπου αγορές της Ευρώπης τα χαμηλού κόστους μικρά EV τόσο από την Κίνα και την Κορέα, όσο και εκείνα Ευρωπαίων κατασκευαστών, όπως η Renault.

Το νέο EV θα είναι ένα «προσιτό, υψηλής ποιότητας και κερδοφόρο ηλεκτρικό VW από την Ευρώπη για την Ευρώπη», είπε ο διευθύνων σύμβουλος της μάρκας, Thomas Schaefer, μιλώντας στους εργαζόμενους του κεντρικού εργοστασίου της εταιρείας στο Wolfsburg της Γερμανίας, στις 5 Φεβρουαρίου.

Ο Thomas Schaefer είπε επίσης ότι το μίνι ΕV -και πνευματικός διάδοχος του up!- θα κάνει το δημόσιο ντεμπούτο του στις αρχές Μαρτίου.

Thomas Schäfer - VW

Το μεγαλύτερο, πιο ακριβό ID.2 έρχεται πρώτο

Το πρώτο αυτοκίνητο της VW από τη νέα οικογένεια των μικρών EV θα είναι η έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου ID.2all που αναμένεται το 2026, με τιμή περίπου 25.000€. Η οικογένεια του «2» θα περιλαμβάνει τα επερχόμενα Skoda Epiq και Cupra Raval, τα οποία θα κατασκευαστούν στην Ισπανία.

Η VW δεν είπε εάν το ID.1 των 20.000 ευρώ θα χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα MEB με το ID.2. Η εταιρεία επίσης δεν αποκάλυψε πού θα κατασκευαστεί το EV των 20.000€.

Αν μη τι άλλο, η… έκθεση του πρωτοτύπου ID.1 στο Wolfsburg αποτέλεσε ένα σαφές μήνυμα από τη διοίκηση της VW προς τους εργαζόμενους του εργοστασίου ότι η αυτοκινητοβιομηχανία είναι αφοσιωμένη στο μέλλον της εν λόγω μονάδας μετά από επίπονες και πολύμηνες διαπραγματεύσεις με τα εργατικά συνδικάτα με επίκεντρο τη μείωση του κόστους.

Οι συνομιλίες αυτές ολοκληρώθηκαν τον Δεκέμβριο με τα συνδικάτα να συμφωνούν σε ένα πακέτο εξοικονόμησης 15 δισεκατομμυρίων ευρώ που περιελάμβανε περικοπή 35.000 θέσεων εργασίας στη Γερμανία έως το 2030 και μείωση της παραγωγικής ικανότητας κατά 700.000 μονάδες.

VW ID.2all

VW ID.2all

Έρχονται και τα ηλεκτρικά VW Golf και T-Cross

Σε ένα δελτίο Τύπου της 5ης Φεβρουαρίου, η VW είπε ότι το εργοστάσιο στο Wolfsburg θα είναι η κύρια τοποθεσία για την παραγωγή των νέων EV της μάρκας.

Έτσι, το ηλεκτρικό Golf επόμενης γενιάς θα κατασκευαστεί στο Wolfsburg στη νέα πλατφόρμα Scalable Systems της αυτοκινητοβιομηχανίας, μαζί με το ηλεκτρικό T-Roc, αναφέρει η VW στην ανακοίνωσή της.

Αυτές οι δύο «μελλοντικές ηλεκτρικές ναυαρχίδες» για τη μάρκα VW αντιπροσωπεύουν έναν όγκο πωλήσεων άνω των 500.000 μονάδων ετησίως.

VW Golf R and VW Golf GTI Clubsport

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ