Ο Walter Rohrl αξιολογεί στο Hockenheimring μια νέα έκδοση της Porsche Cayenne Coupe που θα αποδίδει 640 ίππους και θα παρουσιαστεί αργότερα μέσα στη χρονιά που διανύουμε.
Ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής στα Ράλλυ και πρεσβευτής της γερμανικής μάρκας Walter Rohrl ολοκλήρωσε ένα σύντομο αλλά καθ’ όλα αποκαλυπτικό «σετ» δοκιμών μιας νέας top-end έκδοσης της Porsche Cayenne Coupe στο Hockenheimring, λίγους μόλις μήνες πριν τα επίσημα αποκαλυπτήρια της.
Προς το παρόν, η Porsche δεν αποκαλύπτει την επίσημη ονομασία της εκδόσης, αν και βέβαιο είναι ότι θα πρόκειται για μια παραλλαγή της Cayenne Coupe που θα παίρνει κίνηση από μία ενδυναμωμένη έκδοση του 4λιτρου V8 κινητήρα των Γερμανών που για την περίσταση θα αποδίδει 640 ίππους.
«Πρόκειται για ένα μεγάλο άλμα μπροστά σε σχέση με το παρελθόν. Αυτό το αυτοκίνητο επαναπροσδιορίζει την έννοια του όρου SUV» δηλώνει χαρακτηριστικά ο Walter Rohrl.
Αξίζει εδώ να επισημάνουμε ότι η πρώτη Cayenne Turbo S έκανε την εμφάνισή της το… μακρινό πλέον 2006 αποδίδοντας 521 ίππους, ενώ ένα χρόνο αργότερα το ντεμπούτο της πραγματοποίησε η «οδηγοκεντρική» έκδοση GTS.
«Ήταν off-road oχήματα που μπορούσαν να οδηγηθούν σαν σπορ αυτοκίνητα – και αυτό έκανε αίσθηση την εποχή εκείνη», δηλώνει ο Walter Rohrl γυρνώντας πίσω στο παρελθόν.
Hot έκδοση για την Porsche Cayenne Coupe
Με τη νέα αυτή έκδοση της Porsche Cayenne Coupe, η οποία βρίσκεται στο στάδιο των τελικών δοκιμών βελτιστοποίησης, στοχεύει «στην καλύτερη απόδοση στην κατηγορία χωρίς να παραμεληθεί η οδηγική άνεση και η καθημερινή χρηστικότητα», αναφέρει ο Γερμανός κατασκευαστής.
Παράλληλα με τις ουκ ολίγες βελτιώσεις τόσο στο πλαίσιο και στα συστήματα ελέγχου, το αναβαθισμένο Porsche Dynamic Chassis Control συμβάλλει σημαντικά στην ακόμα πιο σπορτίφ συμπεριφορά του μοντέλου.
«Το PDCC διατηρεί πάντα το αμάξωμα ισορροπημένο ακόμη και στις στροφές», εξηγεί ο οδηγός δοκιμών της Porsche, Lars Kern, ο οποίος συνέβαλε από την αρχή στην εξέλιξη του μοντέλου.
Ο έλεγχος και η προσλαμβάνουσα εν γένει αίσθηση της νέας αυτής εκδοχής της Porsche Cayenne Coupe του βελτιώνεται και από τον επανασχεδιασμό του εμπρόσθιου άξονα
«Σε σύγκριση με την Cayenne Turbo Coupe, οι εμπρός ζάντες είναι πλέον κατά μισή ίντσα φαρδύτερες.
«Το αρνητικό κάμπερ έχει αυξηθεί κατά 0,45 μοίρες για μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής για τους τροχούς των 22 ιντσών και τα ελαστικά που εξελίχθηκαν ειδικά για αυτό το μοντέλο», δήλωσε ο Lars Kern, ο οποίος προσκάλεσε τον Walter Rohrl στο Hockenheim για μια σύντομη επαφή με το νέο αυτό μοντέλο.
Περισσότερες πληροφορίες και αποκαλύψεις για τη νέα αυτή έκδοση αναμένονται να δωθούν στη δημοσιότητα τους προσεχείς μήνες.