Η Porsche 911 GT2 RS είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στο Nurburgring με χρόνο 6:43.300. Διαβάστε το πώς και το γιατί και δείτε το εντυπωσιακό in-car βίντεο.
Η Porsche 911 GT2 RS των 700 ίππων «έγραψε» στο Nuburgring των 20,8 χλμ. τον χρόνο-ρεκόρ των 6:43.300 στις 14 Ιουνίου με τον συνήθη… ύποπτο οδηγό αγώνων Lars Kern να φιλοξενείται για την περίσταση πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου.
Από την πρώτη κιόλας στιγμή στόχος της Porsche ήταν να σπάσει το υπάρχον ρεκόρ των 6:48.047 στην κατηγορία των αυτοκινήτων παραγωγής. Όπερ και εγένετο, με τον Lars Kern να σημειώνει στην «Πράσινη Κόλαση» μ.ω.τ. 185,87 χλμ./ώρα αξιοποιώντας τη δυναμική της 911 GT2 RS, το Manthey Performance Kit, αλλά και την πρόσφυση που παρείχαν τα street-legal ελαστικά Pilot Sport Cup 2 R της Michelin.
Και όλα αυτά με την θερμοκρασία αέρα στη γερμανική πίστα να φλερτάρει τους 41 βαθμούς Κελσίου.
«Οι μηχανικοί της Manthey και της Porsche ανέπτυξαν από κοινού ένα τέλειο πακέτο που επιτρέπει στην 911 GT2 RS να προσφέρει ακόμη υψηλότερη απόδοση», δηλώνουν περήφανα οι ιθύνοντες της γερμανικής εταιρείας.
H Porsche 911 GT2 RS και το Manthey Performance Kit
Το κιτ της Manthey αποτελείται από ειδικά σχεδιασμένα για την 911 GT2 RS εξαρτήματα που σχετίζονται με το πλαίσιο, την αεροδυναμική και τα φρένα, σε συνδυασμό με τροχούς ελαφρού κράματος από μαγνήσιο που φέρουν την υπογραφή των ανθρώπων από το Weissach.
«Τα επιμέρους στοιχεία του Performance Kit ταιριάζουν είναι αποτελεσματικά μόνο όταν είναι όλα εγκατεστημένοι στο αυτοκίνητο. Ως αποτέλεσμα, το κιτ είναι διαθέσιμο αυτή τη στιγμή ως ένα ενιαίο πακέτο» δήλωσε ο Alexander Fabig, Αντιπρόεδρος του τμήματος Individualisation και Classic της Porsche.
Αναλυτικότερα, τα πρόσθετα πτερύγια στο εμπρός σπόιλερ αυξάνουν την κάθετη δύναμη στον εμπρός άξονα σε συνδυασμό με ένα κάλυμμα δαπέδου από carbon και επιπλέον στοιχεία που οδηγούν τον αέρα στην περιοχή των εμπρός τροχών. Ως εκ τούτου, η κάθετα παραγόμενη δύναμη αυξάνεται από 49 σε 70 κιλά στα 200 χλμ./ώρα και στον πίσω άξονα από 93 σε 200 κιλά, με την ίδια ταχύτητα. Το τελευταίο… επίτευγμα έγινε εφικτό χάρη σε ένα νέο πίσω σπόιλερ, τον τροποποιημένο διαχύτη και τους νέους, πρόσθετους «εξωτερικούς» δίσκους στους πίσω τροχούς.
Από εκεί και πέρα, βελτιώσεις διαθέτει και η coilover ανάρτηση που εξελίχθηκε από την Manthey και την Porsche. Εν πρόκειμένω, τα εμπρός αμορτισέρ μπορούν να ρυθμιστούν σε τρεις διαφορετικές θέσεις ενώ τα πίσω σε τέσσερις. Τα ειδικά, αγωνιστικού τύπου τακάκια συνδυάζονται με τους κεραμικούς δίσκους PCCB της Porsche μειώνουν το φαινόμενο της πτώσης της απόδοσης στη σκληρή χρήση καθώς και την αίσθηση του μεσαίου πεντάλ.
Επίσης, διαφορετικά (βλ. ατσάλινα) είναι και τα σωληνάκια των φρένων, ενώ το «παρών» δίνουν και ζάντες μαγνησίου, με διάμετρο 20 ιντσών και 21 ιντσών, που εξοικονομούν σε σχέση με τις «απλές» 11,4 κιλά και διατίθενται στους χρωματισμούς Brilliant Silver, Black, Aurum, White Gold Metallic και Platinum.
Το Manthey Performance Kit συνοδεύεται επίσης από μια πρόσθετη δεξαμενή νερού για βελτιωμένη ψύξη των intercooler του κινητήρα.
Δείτε στη συνέχεια το σχετικό in-car βίντεο: