Το πώς ακριβώς ένας εξειδικευμένος τεχνικός δεν παρατήρησε ότι από το Tesla Model 3 λείπει ένα τόσο μεγάλο αντικείμενο είναι πραγματικά ανησυχητικό.
Το να ξεχάσει ένας μηχανικός να βιδώσει μια βίδα κατά τη διαδικασία επισκευής ενός οχήματος, δεν είναι κάτι ασυνήθιστο. Το να μην βάλει όμως ένα τόσο μεγάλο σε όγκο εξάρτημα, όπως η θήκη αποθήκευσης που έχουν κάτω από το καπό τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και να παραδώσει έτσι το όχημα στον πελάτη, δεν επιδέχεται δικαιολογίας.
Το ασυνήθιστο αυτό περιστατικό σημειώθηκε σε επίσημη αντιπροσωπεία της Tesla, πιθανότατα κάπου στις ΗΠΑ. Ο ιδιοκτήτης επισκέφθηκε το συνεργείο για να γίνει μια επισκευή στο Model 3. Οι υπάλληλοι παρέλαβαν κανονικά το όχημα και του είπαν να περάσει μετά από 5 μέρες για να το παραλάβει επισκευασμένο.
Πήγε να πάρει το Tesla αλλά κάτι έλειπε
Ο πελάτης μετέβη την ημέρα και ώρα που του υπέδειξαν οι άνθρωποι της Tesla για να παραλάβει το Model 3. Αφού έφυγε από το συνεργείο, μετά από κάποιες μέρες αντιλήφθηκε ότι κάτι δεν πάει καλά. Στην προσπάθεια να καταλάβει τι πηγαίνει λάθος, άνοιξε το καπό, διαπιστώνοντας πως ο εμπρός χώρος αποθήκευσης δεν υπάρχει.
Διαβάστε επίσης: Πάρκαραν Lamborghini και McLaren σε θέσεις φόρτισης της Tesla
Ένας από τους τεχνικούς το αφαίρεσε για να κάνει την επισκευή στο σημείο που απαιτούνταν, αλλά στη συνέχεια ξέχασε να το τοποθετήσει ως όφειλε. Ο ιδιοκτήτης σπάνια χρησιμοποιεί αυτό τον χώρο, αλλά όπως και να έχει δεν έπρεπε να λείπει ένα τόσο μεγάλο εξάρτημα. Όταν επέστρεψε στην Tesla για να αναφέρει το γεγονός, τουλάχιστον οι τεχνικοί το τοποθέτησαν την ίδια στιγμή.