Το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Peugeot e-308 θα είναι διαθέσιμο από το 2023, σε δύο τύπους αμαξώματος.
Το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Peugeot e-308 αποκαλύφθηκε και επίσημα σήμερα, όπως είχε ήδη προαναγγείλει το γαλλικό εργοστάσιο, συμπληρώνοντας τη γκάμα των plug-in παραλλαγών του μοντέλου. Και μάλιστα, σε δύο τύπους αμαξώματος, την κλασσική χάτσμπακ και την πιο πρακτική στέσιον βάγκον.
Διαθέσιμο μέσα στο 2023, το νέο e-308 δεν διαφοροποιείται σχεδιαστικά στις εξωτερικές του επιφάνειες σε σχέση με τα πιο συμβατικά αδέλφια της γκάμας «308», καθώς πέρα από τις σχετικές επιγραφές, τη διακριτική βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής σε λεπτομέρειες του εμπρός άκρου του αμαξώματος και τους νέους, τροχούς των 18 ιντσών, τίποτα άλλο δεν μαρτυρά την ηλεκτρική του καρδιά.
Στο εσωτερικό ωστόσο υπάρχουν κάποιες σημαντικές διαφοροποιήσεις, με σημαντικότερη την υιοθέτηση της νέας και πιο πρόσφατης γενιάς του γνωστού πλέον i-cockpit των Γάλλων. Εδώ, σημείο αναφοράς είναι το συμπαγές και θερμαινόμενο πηδάλιο, η τρισδιάστατη απεικόνιση του head-up display και η κεντρική οθόνη αφής των 10 ιντσών. Από εκεί και πέρα, έμφαση έχει δοθεί στη συνδεσιμότητα, συμπεριλαμβανομένης της τελευταίας τεχνολογίας i-Connect Advanced, ενός συστήματος infotainment που καθιστά την εμπειρία οδήγησης και ταξιδιού πιο διαισθητική. Επίσης, μέσω της εφαρμογής MyPeugeot, που είναι διαθέσιμη σε όλα τα smartphone, ο οδηγός μπορεί να επικοινωνεί με το όχημα και να προγραμματίζει μια απομακρυσμένη φόρτιση ή να προβεί στην προθέρμανση της καμπίνας.
Για το νέο e-308 η Peugeot προχώρησε στην αναβάθμιση της ηλεκτρικής μονάδας καθώς και τη μπαταρίας. Εν προκειμένω, την κίνηση παρέχει ένας νέος ηλεκτροκινητήρας με απόδοση 156 ίππων (115 kW) και με ροπή 260 Nm. Προς ώρας, το γαλλικό εργοστάσιο δεν ανακοινώνει στοιχεία επιδόσεων τόσο για την 5θυρη όσο και για την στέισον βάγκον ηλεκτρική παραλλαγή του νέου 308.
Νέα είναι και η μπαταρία, που έχει ονομαστική χωρητικότητα 54 kWh και ωφέλιμη 51 KWh. Μάλιστα, η Peugeot υπερθεματίζει στη νέα χημική της σύνθεση, η οποία αποτελείται από 80% νικέλιο, 10% μαγγάνιο και 10% κοβάλτιο. Σημαντικό επίσης είναι ότι υποστηρίζει ηλεκτρικό κύκλωμα 400 volt, επιτρέποντας αυτονομία άνω των 400 χλμ. σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP. Σύμφωνα με τους Γάλλους και το στόχο που έχουν θέσει με βάση την επικείμενη πιστοποίηση της εν λόγω επίδοσης, η προβλεπόμενη μέση κατανάλωση ενέργειας αναμένεται να μην ξεπερνά τις 12,7 kWh για κάθε 100 χλμ.
Επιπλέον, προκειμένου να διαχειριστεί την κατανάλωση ενέργειας όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μια από τις λειτουργίες οδήγησης Eco, Normal ή Sport, ενώ το «παρών» δίνει και η Brake, που αυξάνει την επιβράδυνση όταν ο οδηγός σηκώσει το πόδι του από το πεντάλ γκαζιού. Ο δε ενσωματωμένος τριφασικός φορτιστής διατίθεται στάνταρ και έχει ονομαστική ισχύ 11 kW. Σύμφωνα με την Peugeot, σε ένα δημόσιο σταθμό φόρτισης με ισχύ 100 kW (σ.σ.: που προφανώς θα είναι και η μέγιστη), η πλήρωση της μπαταρίας με ενέργεια από το 20% στο 80% διαρκεί λιγότερο από 25 λεπτά.