Αυτή η νέα περιοχή Pit Stop θα διευκολύνει τη διαχείριση της κίνησης στις «γεμάτες» μέρες του Nurburgring και παράλληλα θα επιτρέπει στους επισκέπτες να κάνουν διάλειμμα και ανεφοδιασμό.
To Nurburgring είναι γνωστό για τη δοκιμασία που υποβάλει τα οχήματα, καθώς έχει μεγάλο μήκος και πολλές στροφές διαφορετικών τύπων. Παράλληλα, φιλοξενεί αγώνες, αλλά και αποτελεί πεδίο δοκιμών για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, παρέχοντας πολλές πληροφορίες για τα νέα μοντέλα τους.
Ωστόσο, χωρίς πρόγραμμα γίνεται ένας απλός δρόμος ταχείας κυκλοφορίας, με μεγάλη μάλιστα κίνηση που δημιουργεί πρόβλημα σ’ αυτούς που «κυνηγάνε» το χρόνο. Δεν είναι λίγες οι μέρες που το Nurburgring έχει τόση κίνηση που γίνεται ανεξέλεγκτη και επηρεάζει δραματικά την κυκλοφορία.
Προκειμένου να ελέγξουν καλύτερα αυτή την κατάσταση το Nurburgring θα ανοίξει ένα χώρο Pit Stop, στη στροφή 13 (δείτε σχέδια κάτω στη gallery), εκεί όπου σήμερα είναι ο μεγάλος χώρος στάσης και στάθμευσης. Έτσι, οι οδηγοί θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν ένα διάλειμμα ή να ανεφοδιάσουν το αυτοκίνητό τους με καύσιμα, μεταξύ των γύρων τους στο Nordschleife.
Ο χώρος αυτός θα έχει τη δυνατότητα φιλοξενίας 100 αυτοκινήτων, με εξιδεικευμένο προσωπικό να φροντίζει για τη διαχείριση της κυκλοφορίας. Έτσι, ο χώρος στάθμευσης που χρησιμοποιούνταν πριν από τους οδηγούς για στάση και ανασυγκρότηση θα πάρει νέα μορφή, που θα διευκολύνει σημαντικά τη λειτουργία του Nurburgring και θα επιτρέπει στους οδηγούς να κάνουν σε καλύτερες συνθήκες το γύρο τους.
Πιο αναλυτικά, η είσοδος του Pit Stop βρίσκεται μετά το σικέιν Hohenrain, το οποίο επιβραδύνει τα οχήματα που έρχονται από τη μεγάλη ευθεία. Η είσοδος ξανά στην πίστα θα βρίσκεται μετά τη στροφή Sabine Schmitz. Μέσα στον Αύγουστο θα γίνει η δοκιμαστική λειτουργία, προκειμένου να συγκεντρωθούν οι πληροφορίες που θα καθορίσουν την απόφαση σχετικά με το μέλλον του εγχειρήματος, όπως τονίζεται στην επίσημη ανακοίνωση του Nurburgring.
Να σημειώσουμε ότι στην «13» βρίσκονται οι γραμμές εκκίνησης και τερματισμού. Αυτό αφορά δύο χρόνους, η μία μεγάλη διαδρομή, που περιλαμβάνει την κερκίδα 13 και η μικρότερη χωρίς αυτήν. Για την ιστορία, το Mercedes-AMG One είναι το αυτοκίνητο που έχει σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο, με 6:35.183 στην μεγάλη διαδρομή και 6:30.705 στη μικρότερη διαδρομή.