Μόλις 8 θα είναι οι τυχεροί ιδιοκτήτες της εκθαμβωτικής Pagani Imola Roadster.
Η Pagani Automobili παρουσίασε σήμερα την Imola Roadster, μια νέα έκδοση περιορισμένης παραγωγής που ετοίμασε ειδικά για την περίσταση το τμήμα Grandi Complicazioni της ιταλικής εταιρείας.
«Με μοναδική σχεδίαση και τεχνικές προδιαγραφές, αυτό το όχημα δεν φοβάται την πίστα, ακόμη και αν τα 8 μόλις αντίτυπα στα οποία θα κατασκευαστεί είναι πλήρως πιστοποιημένα για χρήση σε δημόσιο δρόμο σε όλο τον κόσμο», αναφέρει σήμερα η Pagani στις επίσημες ανακοινώσεις της.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η νέα Pagani Imola Roadsrer είναι το open-top «με τις καλύτερες επιδόσεις που έχει δημιουργήσει ποτέ η μάρκα».
Ο Lorenzo Kerkoc, επικεφαλής της Pagani Grandi Complicazioni, δήλωσε: «Αρχικά, θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα ανοιχτό δίδυμο μοντέλο της Imola Coupé, του οχήματος που παρουσιάστηκε το 2020 και απέτισε φόρο τιμής στη θρυλική πίστα. Στη συνέχεια ακολουθήσαμε μια άλλη προσέγγιση: συνδυάσαμε την προηγμένη τεχνολογία του Huayra Roadster BC με τις αρχές σχεδιασμού και αεροδυναμικής της Huayra R».
Δύο νέα χαρακτηριστικά έρχονται στο προσκήνιο προκειμένου να βελτιστοποιήσουν την απόδοση ψύξης της Imola Roadster: το πρώτο είναι οι μεγαλύτερες εμπρός εισαγωγές αέρα και το δεύτερο η διπλές οπές για την απαγωγή του θερμού αέρα – η μια από αυτές βρίσκεται στην κορυφή των φτερών των τροχών και η άλλη στο πλάι του προφυλακτήρα.
Την ίδια στιγμή, η χαρακτηριστική εισαγωγή αέρα στο πάνω μέρος του αμαξώματος που ψύχει τον V12 και τα στηρίγματα της πίσω πτέρυγας τύπου shark-fin έχουν ενσωματωθεί στο πίσω κάλυμμα της κατασκευής. Επίσης, το σώμα των πίσω φώτων έχει ανανεωθεί και οι νέοι αεραγωγοί εξάγουν ζεστό αέρα από την καμάρα του τροχού. Αυτό βελτιώνει ταυτόχρονα την ψύξη των πίσω φρένων και την κάθετη δύναμη, δηλαδή την αεροδυναμική δύναμη που ωθεί το όχημα προς το έδαφος– η οποία φτάνει για την περίσταση στην τιμή των 600 κιλών στα 280 χλμ./ώρα.
Σύμφωνα με την Pagani, η Imola Roadster είναι σε θέση να αναπτύξει πλευρική επιτάχυνση 2,0 g και διαμήκη επιβράδυνση έως και 2,2 g.
Το πλαίσιο του αυτοκινήτου είναι κατασκευασμένο από Carbo-Titanium HP62-G2 και Carbo-Triax HP62. Από εκεί και πέρα, χάρη και στα υπόλοιπα καινοτόμα υλικά, η Imola Roadster ζυγίζει μόλις 1.260 κιλά. Ακόμη και η πρωτοποριακή βαφή του αυτοκινήτου συμβάλλει στο να γίνει το όχημα ελαφρύτερο: το σύστημα Acquarello Light επιτρέπει στην Imola Roadster να «χάσει» 5 κιλά, διατηρώντας παράλληλα την ένταση, το βάθος και τη γυαλάδα του χρώματος.
Η Imola Roadster οφείλει ένα μεγάλο μέρος της μαγείας της στην εξελιγμένη εκδοχή του V12 κινητήρα των 5.980 κ.εκ., τον οποίο σχεδίασε η Mercedes-AMG για την Pagani. Αυτή η μονάδα αποδίδει 850 ίππους και 1.100 Νm ροπής, τα οποία μεταφέρεται στο δρόμο μέσω του κιβωτίου ταχυτήτων 7 σχέσεων Xtrac της εταιρείας.
Το αυτοκίνητο «πατά» σε ελαστικά Pirelli P Zero Trofeo R σε διαστάσεις 265/30 R20 μπροστά και 355/25 R21 πίσω.