Το νέο Opel Astra Sports Tourer συμπληρώνει τη γκάμα του μικρομεσαίου μοντέλου της γερμανικής εταιρείας προσθέτοντας περισσότερους πόντους πρακτικότητας και ευρυχωρίας.
Το νέο Opel Astra Sports Tourer συνεχίζει μια μακρά για τον Γερμανό κατασκευαστή στην κατηγορία των συμπαγών στέισον βάγκον αυτοκινήτων που ξεκίνησε πριν από έξι δεκαετίες με το Kadett Caravan.
Σήμερα, λίγους μόλις μήνες μετά το ντεμπούτο του Astra Hatchback, η Opel παρουσιάζει την έκδοση Sports Tourer, η οποία θα είναι διαθέσιμη, μεταξύ άλλων, σε δύο plug–in υβριδικές εκδόσεις με απόδοση έως 225 ίππους ακριβώς όπως συμβαίνει και με το ομογάλακτο Peugeot 308.
Παράλληλα με τις εξηλεκτρισμένες εκδόσεις, θα προσφέρεται και με συμβατικούς κινητήρες ντίζελ και βενζίνης με απόδοση από 110 έως 130 ίππους. Το «παρών» θα δίνει ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή εναλλακτικά για τις πιο ισχυρές εκδόσεις ένα αυτόματο με 8 σχέσεις.
Από πλευράς μεγέθους, το νέο Opel Astra Sports Tourer έχει μήκος 4.642 μ. (60 χλστ. λιγότερο από το απερχόμενο μοντέλο), πλάτος 1,86 μ. και ύψος 1,48 μ. Το μεταξόνιο της έκδοσης ορίζεται στα 2,732 μ., τιμή αυξημένη κατά 70 χλστ. σε σχέση με την προηγούμενη στέισον βάγκον παραλλαγή του μοντέλου.
Ο χώρος αποσκευών του νέου Astra Sports Tourer παρέχει έως και 608 λίτρα ωφέλιμου αποθηκευτικού χώρου με τις πλάτες των πίσω καθισμάτων όρθιες και έως 1.634 λίτρα όταν είναι αναδιπλωμένα διαμορφώνοντας ένα εντελώς επίπεδο δάπεδο. Ακόμη και με την ενδοδαπέδια μπαταρία ιόντων λιθίου, οι plug-in υβριδικές εκδόσεις του μοντέλου εξακολουθούν να προσφέρουν επαρκή χώρο – και συγκεκριμένα 548 και 1.574 λίτρα αντίστοιχα.
Ανάλογα με την έκδοση, το Intelli-Space της Opel, ένα κινητό δάπεδο στο χώρο φόρτωσης, προσφέρει επιπλέον ατού σε επίπεδο πρακτικότητας καθώς μπορεί εύκολα να ρυθμιστεί μόνο με το ένα χέρι σε διάφορες θέσεις – ακόμα και σε γωνία 45 μοιρών. Επιπλέον, για ακόμη μεγαλύτερη ευκολία, το αναδιπλούμενο κάλυμμα μπορεί να αποθηκεύεται όταν το κινητό πάτωμα βρίσκεται τόσο στην επάνω όσο και στην κάτω θέση – σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές που επιτρέπουν την αποθήκευση του καλύμματος μόνο όταν το δάπεδο βρίσκεται στο επάνω μέρος.
Η όλη διάταξη μπορεί επίσης να κάνει τη ζωή ευκολότερη σε περίπτωση ανάγκης ή σε εκείνη ενός σκασμένου ελαστικού. Και αυτό για τα κιτ για την επισκευή του τελευταίου καθώς και εκείνο των πρώτων βοηθειών αποθηκεύονται σε έξυπνα υποδαπέδια διαμερίσματα που είναι προσβάσιμα από το χώρο αποσκευών ή των πίσω επιβατών. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι η πίσω πόρτα μπορεί να ανοίγει και κλείνει αυτόματα με μια κίνηση του ποδιού κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα.
Από εκεί και πέρα, το νέο Opel Astra Sports Tourer υιοθετεί και αυτό τη σχεδιαστική υπογραφή της πεντάθυρης έκδοσης, τόσο εξωτερικά, χάρη στο χαρακτηριστικό Opel Vizor στο εμπρός μέρος, όσο και εσωτερικά, όπου κυριαρχεί το Pure Panel με τις δύο ευανάγνωστες οθόνες που φτάνουν σε μέγεθος έως και τις 10 ίντσες.