Οι πρώτες εικόνες της επικείμενης BMW M4 CSL, η οποία έρχεται να προστεθεί στην γκάμα του γερμανικού κατασκευαστή το 2022.
Στο διαδίκτυο γίνεται πολύς λόγος για μια πιθανή BMW M4 CSL που θα βγει στην αγορά και με το λανσάρισμα της νέας 911 GT3 της Porsche, η ιδέα μιας ελαφρύτερης, ισχυρότερης και ελπίζουμε ταχύτερης M4 αποκτά όλο και περισσότερο νόημα.
Οι αποκλειστικές κατασκοπευτικές εικόνες του συνεργάτη μας Automedia αποδεικνύουν τελικά ότι οι φήμες είναι σωστές! Το εικονιζόμενο αυτοκίνητο περιέχει πρόσθετα αεροδυναμικά μέρη που το απομακρύνουν από την “κανονική” BMW M4. Και – αισθητικά! – δίνει μια πρώτη εικόνα από αυτό που πρόκειται να γίνει από πλευράς facelift για τη σειρά 4 και την M4.
Σύμφωνα με άρθρο στο Bimmerpost, η νέα M4 CSL θα γίνει πραγματικότητα το 2022, ενώ η παραγωγή της αναμένεται να ξεκινήσει τον Ιούλιο του ίδιου έτους. Η παραγωγή θα είναι πολύ περιορισμένη, κάτι που δεν αποτελεί έκπληξη, ενώ δεν υπάρχει καμία πληροφορία για το τι είδους δύναμη “πυρός” θα κρύβει κάτω από το καπό.
Ωστόσο, θα είναι ελαφρύτερη από την κανονική M4, γιατί αυτό είναι το μεγαλύτερο μειονέκτημα που πρέπει να καταπολεμήσει η BMW αν θέλει να ανταγωνιστεί τη νέα 911 GT3. Η νέα φρέσκια GT3, αν και μεγαλύτερη από το μοντέλο που αντικαθιστά, ζυγίζει μόλις 1.435 κιλά, και αυτό στην πιο βαριά της μορφή, με το επτατάχυτο κιβώτιο PDK. Στην “απέναντη γωνία”, η BMW M4 ζυγίζει αρκετά περισσότερο, με βάρος που ξεπερνά τα 1.800 κιλά.
Δεδομένου ότι δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά ισχύος μεταξύ των δύο σπορ αυτοκινήτων – η GT3 έχει 502 ίππους, ενώ η M4 αποδίδει 503 ίππους στην έκδοση Competition – το βάρος θα αποδειχθεί καθοριστικό ή και μη σε μια πιθανή μελλοντική αντιπαλότητα μεταξύ των δύο ανταγωνιστών.
Πέρα από τα νούμερα ισχύος, η GT3 διαθέτει έναν 4λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα, ενώ η BMW έχει έναν 3λιτρο κινητήρα που υποβοηθείται από δύο τούρμπο. Αυτοί οι κινητήρες διαθέτουν διαφορετικό ήχο και, το σημαντικότερο, διαφορετικά οδηγικά χαρακτηριστικά, οπότε μόλις η BMW M4 αποκτήσει το σήμα CSL, θα είναι πολύ ενδιαφέρον να δούμε τι θα κάνει το συγκεκριμένο μοντέλο απέναντι στην 992 GT3 και αν η BMW καταφέρει να κόψει αρκετό “λίπος από τους γοφούς της” για να την κάνει ανταγωνιστική.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: AUTOMEDIA