Οι ελλείψεις ημιαγωγών θα συνεχίσουν να υφίστανται και να απασχολούν την αυτοκινητοβιομηχανία έως το 2024, δηλώνει ο επικεφαλής των οικονομικών υπηρεσιών της VW.
Η προσφορά ημιαγωγών είναι απίθανο να είναι επαρκής προκειμένου να ικανοποιήσει πλήρως τη ζήτηση μέχρι και το 2024, δήλωσε ο Οικονομικός Διευθυντής της VW, Arno Antlitz, σε συνέντευξή του στη γερμανική εφημερίδα Boersen-Zeitung.
O Chief Financial Officer της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας προέβλεψε ότι τα προβλήματα με την προμήθεια ημιαγωγών πιθανότατα θα αρχίσουν να μειώνονται προς το τέλος του τρέχοντος έτους, με την παραγωγή να επιστρέφει στα επίπεδα του 2019 το 2023, κάτι που δεν θα είναι αρκετό για να καλυφθεί η αυξημένη ζήτηση, τουλάχιστον όσον αφορά τις μάρκες του VW Group.
«Η ανεπάρκεια πιθανότατα θα επιλυθεί μόνο της το 2024», είπε χαρακτηριστικά ο Arno Antlitz.
Από τη μεριά της, η έλλειψη καλωδίων από την Ουκρανία εξακολουθεί να προκαλεί προβλήματα, δήλωσε ο Antlitz, παρά τις νέες επιχειρηματικές σχέσεις που δημιούργησε η γερμανική εταιρεία με νέους προμηθευτών για την προμήθεια των συγκεκριμένων στοιχείων από άλλες χώρες.
Ερωτηθείς για το πώς τα κεφάλαια από την πιθανή είσοδο της Porsche στις διεθνείς χρηματαγορές, που έχει προγραμματιστεί για το τέλος του έτους, θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την ενίσχυση των οικονομικών της VW, ο Arno Antlitz είπε ότι τα χρήματα αυτά θα μπορούσαν να βοηθήσουν στη χρηματοδότηση της μονάδας λογισμικού της αυτοκινητοβιομηχανίας και των σχεδίων παραγωγής μπαταριών.
«Μόνο εκείνοι που μπορούν να χαρτογραφήσουν την αλυσίδα εφοδιασμού μπαταριών έχουν το πλεονέκτημα στην κλιμάκωση της παραγωγής στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Η διασφάλιση της εφοδιαστικής αλυσίδας είναι απαραίτητη. Μια δημόσια εγγραφή της Porsche θα μπορούσε να μας δώσει πολύ μεγαλύτερη ευελιξία στη χρηματοδότηση», δήλωσε ο CFO της VW.