Ο Mate Rimac δήλωσε ότι τα μελλοντικά μοντέλα της εταιρείας πιθανότατα θα έχουν κάποια μορφή κινητήρα εσωτερικής καύσης, αν αυτό είναι που αναζητά το αγοραστικό κοινό.
Σε μια ειδική κατηγορία με περιορισμένο κοινό, που οι απαιτήσεις είναι υψηλές, όπως αυτή των hypercar, είναι δεδομένο ότι οι αγοραστές θέλουν να ξεχωρίζουν. Αυτό αποδίδεται στο γεγονός ότι τα ηλεκτρικά μοντέλα πλέον κυριαρχούν και αποτελούν mainstream επιλογές. Για το λόγο αυτό λοιπόν οι δυνητικοί αγοραστές hypercar θέλουν κάτι που να είναι πιο «αναλογικό», με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Όπως τόνισε ο Mate Rimac, ο CEO της ομώνυμης εταιρείας, από το 2017 που παρουσίασε το Nevera έχουν αλλάξει πολλά σχετικά με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Οι πωλήσεις τους ακολουθούν πτωτική τάση, αλλά από την άλλη οι καταναλωτές έχουν στη διάθεσή τους πιο προσιτές επιλογές, σε σχέση με μόλις λίγα χρόνια πριν.
Οι πιέσεις από τις κυβερνήσεις και την ΕΕ είναι μεγάλες για την υιοθέτηση της ηλεκτροκίνησης, με αρκετούς κατασκευαστές να έχουν ήδη δεσμευτεί για αποκλειστική πώληση αυτοκινήτων του «είδους». Από την άλλη όμως η Rimac πιέζεται να κάνει πράγματα που δεν θέλει και κατ’ επέκταση το κοινό, με το αποτέλεσμα να μεταφράζεται σε αρνητική ζήτηση των μοντέλων της μάρκας.
Πιο συγκεκριμένα το Rimac Nevera που συνεχίζει να διατίθεται στην αγορά, φέτος έχει 50 παραδόσεις, ενώ η εταιρεία είχε προγραμματίσει να κάνει 150. Έτσι, δεν αποκλείεται ο διάδοχος του Nevera να έχει και κινητήρα εσωτερικής καύσης, σε κάποια μορφή του. Εξάλλου, όπως τόνισε εμφατικά ο Mate Rimac «Η Rimac δεν είναι εταιρεία που κάνει αποκλειστικά ηλεκτρικά μοντέλα, αλλά κάνει ότι είναι πιο συναρπαστικό της δεδομένη στιγμή».