top icon
Κόσμος

Οδικές γέφυρες – Η αναβάθμισή τους είναι μια σύνθετη διαδικασία

Σε απάντηση στον αυξανόμενο αριθμό γεφυρών που χρειάζονται αναβάθμιση, το υπουργείο Μεταφορών της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας ξεκίνησε εκστρατεία ανακαίνισης, κλείνοντας αρκετές γέφυρες-κλειδιά για τα φορτηγά και επιβάλλοντας περιορισμούς βάρους.

Ο κατάλογος των οδικών γεφυρών που χρειάζονται αναβάθμιση στη Βόρεια Ρηνανία-Βεστφαλία (NRW) είναι μακρύς, γεγονός που ώθησε το τοπικό υπουργείο Μεταφορών να ξεκινήσει εκστρατεία ανακαίνισης. Ωστόσο, ο κλάδος της εφοδιαστικής αλυσίδας φοβάται την αύξηση του κόστους και την επιμήκυνση των χρόνων διαδρομής λόγω των αυξανόμενων απαγορεύσεων μεταφοράς φορτηγών.

Το υπουργείο Μεταφορών του NRW αριθμεί σχεδόν 1.000 γέφυρες που χρειάζονται αναβάθμιση. Επιπλέον, αρκετές γέφυρες του Ρήνου έχουν όρια βάρους για τα φορτηγά, αναγκάζοντας τους οδηγούς να κάνουν όλο και μεγαλύτερες παρακάμψεις. Τώρα έχουν εισαχθεί περαιτέρω περιορισμοί για την κυκλοφορία φορτηγών στις γέφυρες του Ρήνου, προκαλώντας ανησυχίες στον κλάδο της εφοδιαστικής για τις επιπτώσεις στις οδικές εμπορευματικές μεταφορές. Η κατάσταση είναι ιδιαίτερα προβληματική στην ευρύτερη περιοχή Ντίσελντορφ-Νέους. Η γέφυρα Fleher Rhine, μέρος του αυτοκινητόδρομου A46 μεταξύ των κόμβων Neuss-Uedesheim και Düsseldorf-Bilk, βρίσκεται υπό πίεση λόγω των πολυετών παρακάμψεων που προκλήθηκαν από το κλείσιμο της γέφυρας Leverkusen.

Από την Παρασκευή 11 Οκτωβρίου, θεσπίστηκε επίσης απαγόρευση για οχήματα άνω των 7,5 τόνων στη γέφυρα Josef-Kardinal-Frings μεταξύ Neuss και Düsseldorf-Süd. Η κυκλοφορία των βαρέων φορτηγών θα πρέπει πλέον να κάνει μια μεγάλη παράκαμψη γύρω από τη γέφυρα. Εν τω μεταξύ, τα οχήματα κάτω των 7,5 τόνων θα εξακολουθούν να περιορίζονται σε μία λωρίδα κυκλοφορίας σε κάθε κατεύθυνση μέχρι το προγραμματισμένο τέλος των εργασιών ανακαίνισης στα τέλη του 2024. Επιπλέον, η μέγιστη ταχύτητα θα μειωθεί στα 30 χιλιόμετρα ανά ώρα. «Αυτό αυξάνει την πίεση σε άλλες γέφυρες και θα έχουμε γρήγορα ένα ντόμινο», δήλωσε ο Marcus Hover, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Ένωσης Μεταφορών και Logistics της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας.

bridge

Τα βαρέα φορτηγά οχήματα βάρους 48 τόνων και άνω δεν επιτρέπεται πλέον να διασχίζουν τη «γέφυρα του Βερολίνου» στον αυτοκινητόδρομο A59 στο Ντούισμπουργκ, μια σημαντική σύνδεση με το λιμάνι της πόλης για την οδική εμπορευματική κυκλοφορία. «Η τελευταία ειδική επιθεώρηση έδειξε ότι οι βλάβες που διαπιστώθηκαν περιορίζουν τη φέρουσα ικανότητα της γέφυρας», δήλωσαν οι αρχές. Ως εκ τούτου, η A59 μεταξύ του κόμβου Duisburg-Meiderich και του κόμβου του αυτοκινητόδρομου Duisburg έχει κλείσει για τα βαρέα οχήματα που απαιτούν άδεια. Ωστόσο, η γέφυρα παραμένει ανοιχτή για τα συνήθη φορτηγά και τα αυτοκίνητα.

Αυτές οι απαγορεύσεις διέλευσης σημαίνουν υψηλότερο κόστος για τις εταιρείες της εφοδιαστικής αλυσίδας, λόγω των μεγαλύτερων χρόνων διαδρομής και της αυξημένης κατανάλωσης καυσίμων, κόστος που δεν μπορεί να μετακυλιστεί στους πελάτες με μακροχρόνιες συμβάσεις. Επιπλέον, οι εταιρείες μεταφορών αντιμετωπίζουν υψηλότερα διόδια για τα φορτηγά από τον Δεκέμβριο. Η ένωση logistics ζητεί από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση τα έσοδα από τα διόδια να επανεπενδυθούν εξ ολοκλήρου στις υποδομές και να αυξηθεί σημαντικά η χρηματοδότηση για όλους τους τρόπους μεταφοράς.

Το υπουργείο Μεταφορών της NRW αναγνώρισε το πρόβλημα και ξεκίνησε εκστρατεία ανακαίνισης. Στόχος είναι να διορθωθούν τα προβλήματα σε περίπου 400 γέφυρες μέσα σε δέκα χρόνια. Η Autobahn GmbH έχει επίσης προγραμματίσει διάφορα κατασκευαστικά μέτρα. Σύμφωνα με την κυβέρνηση του κρατιδίου της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας, θα επενδύσει φέτος «περισσότερο από ποτέ» στη συντήρηση και ανακαίνιση των οδικών υποδομών του κρατιδίου (συμπεριλαμβανομένων των γεφυρών και των δρόμων), με περίπου 220 εκατομμύρια ευρώ να έχουν διατεθεί και 151 μεγάλα έργα να έχουν ήδη προγραμματιστεί. Το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής και Μεταφορών (BMDV) παρέχει επιπλέον 138 εκατομμύρια ευρώ για τη συντήρηση ομοσπονδιακών δρόμων, σύμφωνα με την Υπηρεσία Οδοποιίας της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας. Από τον Νοέμβριο του 2023 έχουν ολοκληρωθεί τρία νέα έργα κατασκευής αντικαταστάσεων σε κρατικούς και ομοσπονδιακούς δρόμους και 34 γέφυρες είτε βρίσκονται υπό κατασκευή είτε έχουν τεθεί σε λειτουργία, ανέφερε η κυβέρνηση του NRW στις αρχές Σεπτεμβρίου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ