Δεν το λέμε εμείς, άλλα ένας από τους κορυφαίους σχεδιαστές αυτοκινήτων στον κόσμο.
Η Tesla ξεκίνησε να κάνει κάτι διαφορετικό όταν αποφάσισε να φέρει στον κόσμο των τεσσάρων τροχών το Cybertruck. Και με το αμιγώς ηλεκτρικό pick-up της να περνά πλέον στα χέρια των ιδιοκτητών του, έστω και με καθυστέρηση πολλών μηνών, κάλλιστα θα μπορούσε κανείς να πει ότι η εταιρεία του Elon Musk όντως κατάφερε να δημιουργήσει κάτι ξεχωριστό.
Κατά μια έννοια, θα μπορούσε κανείς να υποστηρίξει ότι ο σχεδιασμός και η δημιουργία, ενγένει, του Cybertruck ήταν από την αρχή μια άσκηση αποδόμησης. Αν και έχει σχεδιαστεί για να κάνει ό,τι ακριβώς κάνουν και τα μεγάλα pick-up της αμερικανικής κυρίως αγοράς, εντούτοις η σχεδίαση του δεν μοιάζει καθόλου με τις παραδοσιακές προτάσεις του είδους. Και αυτό, σύμφωνα με τον σχεδιαστή-θρύλο του ιταλικού ντιζάιν Giorgetto Giugiaro, καθιστά σήμερα το Tesla Cybertruck «τον Πικάσο των αυτοκινήτων».
Σε σχετικές δηλώσεις του στην ιταλική εφημερίδα la Repubblica, ο Giorgetto Giugiaro σημείωσε ότι ο Πικάσο έφερε την επανάσταση στον κόσμο της τέχνης επειδή είχε αρκετό θάρρος. «Ήταν ο καλλιτέχνης της αποδόμησης της πραγματικότητας», είπε χαρακτηριστικά ο Ιταλός. Υπό αυτό το ίδιο πρίσμα, η Tesla κατέρριψε επίσης όλες τις προσδοκίες αναφορικά με το πώς θα πρέπει να μοιάζει ένα μεγάλο pick-up μοντέλο.
Θυμίζουμε ότι ο Giorgetto Giugiaro βρίσκεται ως σχεδιαστής πίσω από το μοναδικό – έως και την έλευση του Tesla Cybertruck – αυτοκίνητο παραγωγής με εξωτερικές επιφάνειες από ανοξείδωτο χάλυβα – ο λόγος, φυσικά, για το DeLorean DMC 12, ένα αυτοκίνητο με σπορ εμφάνιση που έγινε διάσημο μέσω της κινηματογραφικής οθόνης στην ταινία «Back to the Future».
Σύμφωνα με τον Ιταλό σχεδιαστή, το Cybertruck έχει πάνω του ό,τι χρειάζεται για να πετύχει, παρά τον… περίεργο σχεδιασμό του. «Θα έχει τεράστια επιτυχία γιατί οι άνθρωποι θέλουν να ξεχωρίζουν. Δεν αντιπροσωπεύει την αναζήτηση για αρμονία και τελειότητα, αλλά για συναίσθημα και στιβαρότητα», είπε.
Αξιοσημείωτο επίσης είναι το γεγονός ότι και ο γιος του Ιταλού σχεδιαστή, Fabrizio Giugiaro, έδωσε τα εύσημα στο Cybertruck. Σε αντίθεση όμως με τον πατέρα του, ο Fabrizio, ο οποίος είναι επίσης σχεδιαστής αυτοκινήτων, δεν παρέλειψε να επαινεσαι και τον CEO της Tesla, Elon Musk. «Αποδίδω τα εύσημα στον Elon Musk για το θάρρος του αλλά και για το ότι κατανόησε την επιθυμία των ανθρώπων να ξεχωρίζουν», είπε χαρακτηριστικά.
Το αμάξωμα του Tesla Cybetruck
Το αμάξωμα του Tesla Cybertruck είναι κατασκευασμένο από κράμα ανοξείδωτου χάλυβα σχεδιασμένο από την Tesla, το οποίο, εκτός από το ότι είναι αλεξίσφαιρο «απέναντι» σε σφαίρες των 9 χιλιοστών, υποστηρίζεται ότι δίνει στο pick-up της αμερικάνικης φίρμας μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία ακόμα και σε σχέση με μια McLaren P1.
«Χρειαζόμασταν κάτι που δεν θα διαβρωθεί και που δεν χρειάζεται βάψιμο, που θα μπορούσατε», είπε ο Elon Musk. Και προσέθεσε: «Επειδή το κέντρο βάρους του Cybertryck είναι τόσο χαμηλό, δεν ανατρέπεται.»
Το Cybertruck έχει απόσταση από το έδαφος που φτάνει τις 7 ίντσες, δηλαδή τα 432 χλστ., ενώ το συνολικό ύψος (βλ. διάμετρος) των τροχών του φτάνει τα 889 χλστ. Την ίδια στιγμή, όλες οι εκδόσεις διαθέτουν ρυθμιζόμενη αερανάρτηση και στους δύο άξονες και μπλοκέ διαφορικό εμπρός και ένα σύστημα torque vectoring στον πίσω άξονα, ενώ χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι κανένα μηχανικό τμήμα ή εξάρτημα δεν… περισσεύει κάτω από το αμάξωμα.