top icon
Επικαιρότητα

Ο κύβος ερρίφθη: Η Ferrari θα κατασκευάσει SUV

Ο Sergio Marchionne το αποφάσισε ανακοινώνοντας σήμερα στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού ότι η Ferrari θα κατασκευάσει τελικά το πρώτο Utility Vehicle στην ιστορία της.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Bloomberg, ο ισχυρός άνδρας της FCA και φυσικά της ίδιας της Ferrari, που φέτος γιορτάζει τα 70 χρόνια από την ίδρυσή της, ανακοίνωσε μιλώντας σε δημοσιογράφους στο χρηματιστήριο της Ν. Υόρκης πως η Scuderia όχι απλώς σκέφτεται να κατασκευάσει το πρώτο της Utility Vehicle, αλλά ότι σε περίπου 30 μήνες από σήμερα θα έχουν παρθεί όλες οι αποφάσεις αναφορικά με τον ακριβή όγκο παραγωγής της, ο οποίος, όπως διαβεβαίωσε ο ιταλο-κανοαδός μάνατζερ, θα είναι αρκετά περιορισμένος προκειμένου να διαφυλαχθεί η μοναδικότητα της μάρκας.  

Έτσι, την ώρα που οι συμπατριώτες τους από τη Sant’Agata της Ιταλίας είναι έτοιμοι να λανσάρουν τη νέα Urus και οι Βρετανοί συνάδελφοί τους από το Gaydon την DBX, ο πιο εμβληματικός κατασκευαστής σπορ αυτοκινήτων παίρνει και αυτός την απόφαση να μπει στο «χορό» των Utility Vehicles. Μάλιστα, σύμφωνα με μη επιβεβαιωμένες από επίσημα χείλη πληροφορίες μας, το όλο εγχείρημα έχει αρχίσει ήδη να παίρνει σάρκα και οστά σε συνθήκες άκρας μυστικότητας στο τμήμα R&D των Ιταλών κάτω από την ομπρέλα της κωδικής ονομασίας F16X. Με το νέο αυτό SUV να κατασκευάζεται μαζί με την επόμενη γενιά της shooting brake, GTC4, το αυτοφερόμενο πλαίσιο της… ψηλής αυτής Ferrari θα είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, ενώ την κίνηση θα παρέχει ένας υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα, ούτως ώστε να επιτυγχάνονται όσο το δυνατόν πιο χαμηλές καταναλώσεις (και ρύποι, ασφαλώς), αλλά και ικανές ποσότητες ισχύος.

Έχοντας ως σημείο αναφοράς το νέο 5ετές επιχειρηματικό σχέδιο, το οποίο αναμένεται να εκπονήσει για λογαριασμό της Ferrari ο ίδιος ο Sergio Marchionne μέσα στο 2018, είναι πλέον προφανές ότι ο ιταλο-καναδός μάνατζερ θέλει όσο τίποτε άλλο να διευρύνει ακόμα περισσότερο την καθαρή κερδοφορία των «κόκκινων». Κάτι που, θέλοντας και μη πλέον, «περνά» μόνο μέσα από την αύξηση των ετήσιων πωλήσεων της μάρκας άνω του ψυχολογικού και όχι μόνο φράγματος των 10.000 μονάδων.

Στο πλαίσιο των ίδιων δηλώσεών του, ο Sergio Marchionne διέψευσε, σύμφωνα με το Bloomberg, την πιθανότητα πώλησης της Jeep και κατ’ επέκταση της επιχειρηματικής απαγκίστρωσής της από τις αγκάλες της FCA.

Με το άκουσμα των παραπάνω ειδήσεων, η μετοχή της Ferrari στο χρηματιστήριο της Ν. Υόρκης κατέγραψε άνοδο της τάξης του 3,1%, αγγίζοντας ανά μονάδα τα 116,07 δολάρια, ενώ εκείνη της FCA κατά 1% (17,77 δολάρια)._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ