Μετά την έναρξη παραγωγής του νέου VW Golf και το ξεκίνημα της διάθεσης της έκδοσης GTI, τη σκυτάλη παραλαμβάνουν τώρα οι νέες, plug-in υβριδικές εκδόσεις eHybrid και GTE, οι οποίες είναι άμεσα διαθέσιμες.
Οι plug-in υβριδικές εκδόσεις του νέου VW Golf προσφέρουν περισσότερη ισχύ, ηλεκτρική αυτονομία πολύ πάνω από 100 χιλιόμετρα, καθώς και δυνατότητα γρήγορης φόρτισης DC. Η πρόσφατα εξελιγμένη δεύτερη γενιά της plug-in υβριδικής μονάδας της VW αποδίδει ισχύ 150 kW (204 ίπποι) στο νέο Golf eHybrid. Η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει στην περίπτωση αυτή τα 143 χιλιόμετρα.
Στο επίσης plug-in υβριδικό Golf GTE η συνδυαστική ισχύ «σκαρφαλώνει» στα 200 kW (272 ίπποι), ενώ… ψηλά κυμαίνεται και η ηλεκτρική αυτονομία που φτάνει τα 131 χιλιόμετρα. Η ισχύς μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός κιβωτίου ταχυτήτων έξι σχέσεων. Το θερμικό σκέλος του νέου συστήματος κίνησης έχει ως σημείο αναφοράς τον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα TSI evo2 των 1,5 λίτρων της VW, ο οποίος διαθέτει μεταβλητή γεωμετρία στροβιλοσυμπιεστή (VTG). Και στις δύο εκδόσεις, ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί ισχύ από μια μεγαλύτερη σε σχέση με το παρελθόν μπαταρία με ωφέλιμη χωρητικότητα 19,7 kWh – σχεδόν διπλάσια σε σχέση με το παρελθόν.
Αυτή η μπαταρία μπορεί τώρα να φορτιστεί σε επιτοίχιο φορτιστή σπιτιού και σε άλλα σημεία φόρτισης με παροχή AC με ισχύ έως και 11 kW (έναντι 3,6 kW στις προγενέστερες PHEV παραλλαγές του VW Golf). Επιπλέον, τα νέα Golf eHybrid και Golf GTE μπορούν να φορτιστούν σε σταθμούς ταχείας φόρτισης DC με ισχύ έως 50 kW.
Αμφότερα διατίθενται στάνταρ με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Digital Cockpit Pro και την πλοήγηση Discover Media, που υποστηρίζονται μέσω μιας οθόνης 12,9 ιντσών. Το πακέτο συστημάτων υποβοήθησης οδηγού περιλαμβάνει Travel Assist για υποβοηθούμενη οδήγηση έως 210 χλμ./ώρα, αυτόνομη πέδηση έκτακτης ανάγκης (Front Assist), σύστημα διατήρησης λωρίδας (Lane Assist) και λειτουργία ανάκτησης.
Το νέο VW Golf eHybrid κοστίζει στην αγορά της Γερμανίας από 44.240€ και το Golf GTE από 46.745€.