Η νέα γενιά του Suzuki Swift είναι προ των πυλών, με την εταιρεία να παρουσιάζει στην Ιαπωνία τα στοιχεία του, που περιλαμβάνουν υβριδικές εκδόσεις, αλλά και μια τετρακίνητη.
Λίγο πριν την έλευση του νέου Swift, η Suzuki μας έχει δώσει κάποιες φωτογραφίες της πρωτότυπης μορφής του, ενώ τώρα μας αποκάλυψε τα στοιχεία του που αφορούν την ιαπωνική αγορά. Ακολουθώντας την ανανέωση των μοντέλων της κατηγορίας, το νέο Swift εκτός από σχεδιαστικές αλλαγές οφείλει να έχει και αναβαθμίσεις σε επίπεδο τεχνολογίας και ασφάλειας.
Σχεδιαστικά το νέο Suzuki Swift δεν είναι αυτό που λέμε ριζοσπαστικό, αλλά συνέχεια του προκατόχου, διατηρώντας την ταυτότητα του μοντέλου, με αλλαγές που το καθιστούν πιο φρέσκο.
Η νέα μάσκα συνοδεύεται από εισαγωγή τραπεζοειδούς σχεδίασης, με τα φώτα LED να αποτελούν έναν ακόμα νεοτερισμό, ενώ η σχεδίαση της πίσω, τρίτης κολόνα, χαρίζει μια αίσθηση αιωρούμενης οροφής, κάτι στο οποίο συμβάλουν και οι χειρολαβές των πίσω θυρών να είναι κρυμμένες.
Στη νέα γενιά του το Swift διατηρεί το χαρακτηριστικό που το έκανε να ξεχωρίζει και αφορά τις δυνατότητες εξατομίκευσης. Διατίθεται με διχρωμία στο αμάξωμα, που περιλαμβάνει επίσης σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα πίσω, που αγκαλιάζουν τα φτερά στο πλάι τους.
Στο εσωτερικό η σχεδίαση έχει γίνει πιο οδηγοκεντρική, με το ταμπλό να έχει στην κορυφή του μια μεγάλη οθόνη αφής 9 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων. Ο οδηγός έχει εμπρός του ένα σπορ τιμόνι, με κοφτό κάτω μέρος και αναλογικά όργανα. Ανασχεδιασμένη είναι επίσης η κεντρική κονσόλα που φιλοξενεί τα χειριστήρια του κλιματιστικού.
Όσον αφορά τον εξοπλισμό, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, αυτόματο κλιματισμό και λειτουργία keyless, που επιτρέπει την είσοδο στο αυτοκίνητο και την εκκίνηση χωρίς κλειδί. Ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού διαμορφώνεται και η επένδυση στα καθίσματα, αλλά και το ταμπλό, που έχει γίνει πιο ποιοτικό. Σε επίπεδο συνδεσιμότητας, υπάρχει τόσο Android Auto, όσο και Apple CarPlay.
Η κινητήρια έκδοση που ανακοινώνεται είναι αυτή με τον 3κύλινδρο 1.2 βενζίνης, η οποία συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων τύπου CVT, που στέλνει τη δύναμη στους εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς, ανάλογα με την έκδοση.
Το ήπια υβριδικό σύστημα χρησιμοποιεί την ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση, για να φορτίζει τις μπαταρίες και να βοηθάει στη λειτουργία του τον βενζινοκινητήρα, με γνώμονα τη βελτίωση της απόδοσης και τη μείωση της κατανάλωσης.
Στο τομέα της ασφάλειας, έχουν αναβαθμιστεί τα συστήματα cross traffic alert, (προειδοποίηση σε διασταυρώσεις), διατήρησης λωρίδας, ειδοποίησης για τυφλή γωνία, κάμερα 360 μοιρών, φρενάρισμα ανάγκης με αναγνώριση πεζών και ποδηλατών, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας και αυτόματα φώτα μεγάλης σκάλας.
Σίγουρα θα πρέπει να περιμένουμε λίγο ακόμα μέχρι να επιβεβαιωθούν από τη Suzuki αν κάποια από τα παραπάνω στοιχεία θα ισχύουν και στην ευρωπαϊκή αγορά ή με ποιες αλλαγές θα κάνει το ντεμπούτο του το νέο Swift στην αγορά της Γηραιάς Ηπείρου.