Η νέα σχεδίαση εντός και εκτός, οι περισσότερες τεχνολογίες και μια πλήρη γκάμα κινητήριων συνόλων με μονάδες ντίζελ, βενζίνης και plug-in hybrid συνθέτουν το προφίλ του νέου Peugeot 508.
Διαθέσιμο τόσο σε σεντάν όσο και στείσον βάγκον αμάξωμα, το Peugeot 508 συνεχίζει τώρα με περισσότερους άσσους στο μανίκι του μια καριέρα που ξεκίνησε στα λημέρια των premium αυτοκινήτων το 2018.
Σχεδιαστικά, μια νέα μάσκα, παρόμοια με αυτή του νέου Peugeot 408, ολοκληρώνει τη φρεσκαρισμένη σχεδίαση του εμπρός τμήματος του μοντέλου σε συνδυασμό με γυαλιστερές και μαύρες πινελιές και το νέο έμβλημα της Peugeot.
Και οι δύο παραλλαγές αμαξώματος του νέου Peugeot 508 έχουν πλάτος 1,86 μέτρα, με την 4θυρη να έχει μήκος 4,75 μέτρα και την στέισον βάγκον 4,79 μέτρα. Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών είναι 487 ή 1.537 λίτρα με τα καθίσματα αναδιπλωμένα στην πρώτη περίπτωση και 530 ή 1.780 λίτρα στη δεύτερη.
Στο εσωτερικό, το νέο Peugeot 508 «ενημερώνεται» με τεχνολογίες και καλούδια που απαντώνται πλέον σε άλλα μοντέλα του Γάλλου κατασκευαστή. Σημείο αναφοράς είναι το επανασχεδιασμένο ταμπλό και η κεντρική κονσόλα, με την κεντρική οθόνη infotainment των 10,0 ιντσών να πλαισιώνεται από το νέο i-Cockpit των 12,0 ιντσών με το χαρακτηριστικό «κοφτό» τιμόνι.
Εκτός από αναγνώριση φωνής, δορυφορική πλοήγηση, τις δύο υποδοχές USB και τα ασύρματα Apple CarPlay και Android Auto, το νέο Peugeot 508 επωφελείται από μια κάμερα νυχτερινής όρασης που μπορεί να ανιχνεύσει ποδηλάτες, ζώα και πεζούς. Ο δε εξοπλισμός υποβοήθησης περιλαμβάνει ημιαυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2, προσαρμοζόμενο cruise control, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, υποβοήθηση λωρίδας κυκλοφορίας, αισθητήρες στάθμευσης, κάμερα οπισθοπορείας και αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων.
Δείτε το σχετικό βίντεο:
Σε ότι αφορά τη γκάμα, η Peugeot έχει απλουστεύσει τα επίπεδα εξοπλισμού, τα οποία είναι πλέον τα Allure, GT και Peugeot Sport Engineered.
Η παλέτα των κινητήριων συνόλων περιλαμβάνει (σχεδόν) τα πάντα. Στην αφετηρία βρίσκεται ο γνωστός PureTech 3κύλινδρος κινητήρας βενζίνης των 1,2 λίτρων και 130 ίππων και ο εξίσου γνώριμος πετρελαιοκινητήρας των 1,5 λίτρων των Γάλλων, με ίδια απόδοση.
Οι εξηλεκτρισμένες εκδόσεις περιλαμβάνουν τρεις εκδοχές – όλες με μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 12,4 kWh και ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων ενωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Η πρώτη PHEV εκδοχή συνδυάζεται με έναν 1.600άρη βενζινοκινητήρα που αποδίδει 150 ίππους, εξασφαλίζοντας συνδυαστική ισχύ 180 ίππων. Στην πιο ισχυρή έκδοση, το θερμικό σκέλος «σκαρφαλώνει» σε απόδοση στους 180 ίππους, προσφέροντας μέγιστη συνδυαστική ισχύ 225 ίππων.
Στην κορυφαία έκδοση Peugeot Sport Engineered, ο βενζινοκινητήρας παράγει 200 ίππους. Εδώ, ένας ακόμα ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα με απόδοση 83 kW, προσδίδει τετρακίνητα χαρακτηριστικά, με την τελική ισχύ του όλου συστήματος να διαμορφώνεται στους 360 ίππους.
Η συγκεκριμένη έκδοση είναι κατά 22 χλστ. πιο πλατιά εμπρός και κατά 12 χλστ. πίσω, ενώ διαθέτει εμπρός φρένα με δίσκους 380 χλστ. ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση και τροχούς 20 ιντσών που συνδυάζονται με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S.
H γαλλική εταιρεία ανακοινώνει ότι η μπαταρία φορτίζεται πλήρως σε wallbox των 7,4 kW (32A) σε 1 ώρα και 40 λεπτά, ενώ σε υποδοχή με ισχύ 3,7 kW (14A) σε σχεδόν τρεισήμισι ώρες.