Η Mitsubishi θα παρουσιάσει στην Ευρώπη το νέο Colt, το οποίο θα βασίζεται στο Clio και θα κατασκευάζεται στην Τουρκία.
Η Mitsubishi σκοπεύει να λανσάρει τη νέα γενιά του «μικρού» Colt το φθινόπωρο του 2023, το οποίο θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi και θα κατασκευάζεται από τους Γάλλους στην Τουρκία.
Μαζί με το ASX, το νέο Colt θα είναι το δεύτερο μοντέλο που θα προκύψει μέσα από τη νεότερη συνεργασία ανάμεσα σε Mitsubishi και Renault, η οποία ανακοινώθηκε πέρυσι, ανατρέποντας την απόφαση της ιαπωνικής φίρμας το 2020 να αποχωρήσει από την Ευρώπη.
Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, το νέο Mitsubishi Colt αναμένεται να είναι σχεδόν πανομοιότυπο με το Renault Clio, το οποίο κατασκευάζεται στην Προύσα της Τουρκίας και στο Novo Mesto της Σλοβενίας.
Μια πρώτη γεύση από τη σχεδιαστική φιλοσοφία του νέου Colt μπορεί να πάρει κανείς από την teaser φωτογραφία που δημοσίευσε σήμερα η Mitsubishi.
Τα κινητήρια σύνολα του νέου Colt θα είναι, μεταξύ άλλων, υβριδικά, όπως δήλωσε η Mitsubishi, χωρίς ωστόσο να δίνει στη δημοσιότητα περισσότερες πληροφορίες.
Η τελευταία γενιά του μοντέλου που διατέθηκε στην Ευρώπη κατασκευάζονταν στο εργοστάσιο της Nedcar στο Born της Ολλανδίας από το 2004 έως το 2014 – την περίοδο αυτή οι πωλήσεις του ανήλθαν στις 400.000 μονάδες, σύμφωνα με την Mitsubishi.
«Το νέο μοντέλο θα αυξήσει σημαντικά την κάλυψη της Mitsubishi Motors στα βασικά ευρωπαϊκά τμήματα της αγοράς», ανέφερε η αυτοκινητοβιομηχανία σε σημερινή της δήλωση.
Τα νέα Colt και ASX θα περιληφθούν στη γκάμα της εταιρείας δίπλα στο Space Star και στο συμπαγές Eclipse Cross Plug-in Hybrid, τα οποία κατασκευάζονται στην Ασία.
Αυτή τη στιγμή η Mitsubishi διαθέτει επίσης το Outlander, αποκλειστικά σε plug-in υβριδική έκδοση, καθώς και το pick-up L200.
Ανακοινώνοντας ότι θα παραμείνει στην Ευρώπη πέρυσι, η Mitsubishi είπε ότι θα επικεντρωθεί σε χώρες όπου θα μπορούσε να είναι κερδοφόρα, όπως η Γαλλία, η Γερμανία, η Ιταλία και η Ισπανία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Mitsubishi πούλησε 63.122 οχήματα στην Ευρώπη το 2021, σύμφωνα με τα στοιχεία του ACEA, καταγράφοντας μείωση της τάξης του 27% σε σχέση με το 2020.