top icon
Επικαιρότητα

Νέο Kia Ceed: Επίσημη πρεμιέρα

Η Kia αποκαλύπτει πλήρως το νέο Ceed, που αισίως γυρίζει σήμερα την τρίτη κατά σειρά σελίδα του. 

Με το νέο Ceed, η Kia θέτει υψηλούς στόχους στα πλαίσια της αγοράς αυτοκινήτου της Ευρώπης βάζοντας στο «σκόπευτρο» της μοντέλα με καταξιωμένο εμπορικό -και όχι μόνο- αποτύπωμα. Όπως είναι, μεταξύ άλλων, το Peugeot 308, το ομόσταβλο Hyundai i30, στο οποίο και βασίζεται, το Seat Leon, αλλά και τις αντίστοιχες προτάσεις των Honda, Toyota και Nissan.

Το 5θυρο Kia Ceed, το οποίο αποκαλύπτεται σήμερα λίγες μέρες πριν το επίσημο ντεμπούτο του στην Έκθεση της Γενεύης, θα αποτελέσει τη βάση για δύο ακόμα εκδοχές αμαξώματος: την στέισον βάγκον και την shooting brake, η οποία θα κάνει το ντεμπούτο της στην κοσμοπολίτική πόλη της Ελβετίας υπό τη μορφή ενός εντυπωσιακού, όπως όλα προμηνύουν, πρωτοτύπου.

Για το 2018, επιδίωξη της Kia, η οποία αυτή τη στιγμή κατέχει μερίδιο στη γηραιά ήπειρο της τάξης του 3% (σ.σ.: διπλάσιο από εκείνο που κατείχε το 2006 όταν και παρουσιάστηκε το πρώτο Cee’d), είναι να ξεπεράσει σε πωλήσεις τις 500.000 μονάδες. Όπως είναι αναμενόμενο, σε αυτό το εγχείρημα, η συμβολή του νέου 5θυρου οικογενειακού της μοντέλου αναμένεται κάτι παραπάνω από καθοριστική.

Διαβάστε επίσης: Νέο Kia Ceed: Το οδηγούμε στη Βαρκελώνη

Σχεδιαστικά, η ολοκαίνουργια πρόταση των Κορεατών στο segment C ακολουθεί ένα ώριμο, θα λέγαμε, μονοπάτι, με αρκετές επιρροές από το ομόσταβλο i30 και το σπορ σεντάν της γκάμας της: το Stinger. Κάτω από τις κομψές μεταλλικές επιφάνειες του μοντέλου «κρύβεται» το δάπεδο Κ2 του ομίλου Hyundai/Kia, το οποίο εξασφαλίζει καλύτερη ακαμψία, βελτιωμένο «πάτημα», αλλά και καλύτερους σε σχέση με το παρελθόν χώρους.

Το πορτ μπαγκάζ του νέου Ceed έχει πλέον χωρητικότητα 395 λίτρων (+15 σε σχέση με τον προκάτοχό του). Την ίδια στιγμή, το πλάτος του αμαξώματος είναι μεγαλύτερο κατά 20 χλστ., όχι όμως και το ύψος του, το οποίο εμφανίζεται μειωμένο κατά 23 χλστ. Σύμφωνα με την Kia, το νέο Ceed έχει και χαμηλότερο κέντρο βάρους σε σχέση με το παρελθόν, ενώ μικρότεροι κατά 20 χλστ. είναι τόσο οι εμπρός όσο και οι πίσω πρόβολοί του.

Στο εσωτερικό η εικόνα είναι γνώριμη, θυμίζοντας αρκετά εκείνη του μικρότερου Rio, με την οθόνη των 5, 7 ή 8 ιντσών (ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού και τις δυνατότητες του infotainment συστήματος) να δεσπόζει. Σημείο αναφοράς αποτελεί εδώ το σύστημα Lane Following Assist, το οποίο αποτελεί ένα πρόγραμμα πιλοτικής οδήγησης Επιπέδου 2. Σύμφωνα με την Kia, το σύστημα αναλαμβάνει τον έλεγχο του τιμονιού, των φρένων αλλά και του γκαζιού σε συνθήκες έντονου κυκλοφοριακού φόρτου (μέσα στην πόλη).

Διαβάστε επίσης: Kia Ceed, 2006-2018

Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου φιλοξενούνται τρεις κινητήρες βενζίνης και ένας ντίζελ. Ο γνωστός 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας T-GDi αποτελεί την πρώτη επιλογή αποδίδοντας 120 ίππους, ενώ αμέσως μετά συναντάμε έναν νέο 1.400άρη, της ίδιας πάντα γενιάς, ο οποίος αντικαθιστά τον ατμοσφαιρικό 1.600άρη του παρελθόντος, με ισχύ 140 ίππων, καθώς κι έναν ατμοσφαιρικό MPI (χωρίς τούρμπο, με άλλα λόγια), με ίδια χωρητικότητα, και 100 για την περίσταση ίππους. Τη γκάμα συμπληρώνει ένας 1.600άρης ντίζελ της γενιάς CRDi που αποδίδει 115 ή 136 ίππους. Ο 1,4 T-GDi καθώς και ο CRDi των 1,6 λίτρων δυνητικά συνδυάζονται και με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις.

Το νέο Ceed προσφέρει στον οδηγό του δύο προγράμματα λειτουργίας –Normal και Sport- μέσω του Drive Mode Select, με το δεύτερο να προσφέρει καλύτερη απόκριση στο πάτημα του γκαζιού και «βαρύτερο» τιμόνι. Προαιρετικά διατίθεται και το πρόγραμμα ECO, το οποίο ενεργοποιεί ένα «κλαπέτο» στη μάσκα, το οποίο κλείνει για καλύτερη αεροδυναμική απόδοση και ανοίγει για καλύτερη ψύξη του κινητήρα. Στο πακέτο αυτό περιλαμβάνεται ένα επίπεδο κάλυμμα του δαπέδου του αυτοκινήτου, για καλύτερη ροή του αέρα, σε συνδυασμό με ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης της Michelin._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ