X
Κόσμος

Αποκάλυψη για το νέο Audi A6 e-tron

Μετά την πρεμιέρα του νέου Α5 ως αντικαταστάτη των θερμικών εκδόσεων του Α4, η Audi αποκαλύπτει σήμερα την ηλεκτρική εκδοχή του, το A6 e-tron, σε εκδόσεις Sportback και Avant, αμφότερες με κορυφαία αεροδυναμική απόδοση και αυτονομία έως και 750 χλμ.

Με το νέο Audi A6 e-tron, το οποίο έρχεται στο φως σήμερα ως συνέχεια της αποκάλυψης του θερμικού Α5 που αντικαθιστά το Α4, η γερμανική εταιρεία γυρίζει μια ακόμα σημαντική σελίδα στην ιστορία της εισάγοντας το βασικό μεσαίο premium μοντέλο της στην εποχή της ηλεκτρικής κινητικότητας. Και μάλιστα με αξιώσεις.

Πέραν της νέας σχεδίασης και της προηγμένης πλατφόρμας PPE -με επίπεδο για πρώτη φορά πάτωμα- στην οποία βασίζεται, σημείο αναφοράς στο νέο A6 e-tron είναι η αεροδυναμική του. Όπως αναφέρουν με καμάρι οι δημιουργοί του, η έκδοση Sportback προτάσσει έναν συντελεστή οπισθέλκουσας με τιμή μόλις 0,21 -που η καλύτερη όλων των εποχών σε μοντέλο παραγωγής της Audi αλλά και συνολικά σήμερα απέναντι σε όλα τα οχήματα του VW Group. Εντυπωσιακή (βλ. 0,24) είναι και η αντίστοιχη τιμή για την έκδοση Avant.

Audi A6 Avant e-tron

Το εσωτερικό του Audi A6 e-tron είναι προσανατολισμένο στις ανάγκες των χρηστών. Ο τρισδιάστατος σχεδιασμός τοποθετεί σκόπιμα πολλά από τα στοιχεία της καμπίνας στο προσκήνιο ή στο παρασκήνιο, δημιουργώντας μια χωρική αρχιτεκτονική προσαρμοσμένη στους επιβάτες όσον αφορά τη σχεδίαση και την εργονομία. Η πανοραμική οθόνη MMI με την κυρτή σχεδίαση και την τεχνολογία OLED, αποτελείται από το virtual cockpit των 11,9 ιντσών και την οθόνη αφής MMI των 14,5 ιντσών, ενώ μαζί με την οθόνη MMI των 10,9 ιντσών που βρίσκεται μπροστά από τον συνοδηγό σχηματίζουν μια ψηφιακή «σκηνή» με καθαρό σχεδιασμό.

Audi A6 e-tron: Ηλεκτρικά και άλλα

Οι ισχυροί, συμπαγείς και εξαιρετικά αποδοτικοί ηλεκτρικοί κινητήρες συνδυάζονται στο νέο A6 e-tron με μια μπαταρία ιόντων λιθίου που εξελίχθηκε πρόσφατα, ειδικά για τις ανάγκες που προτάσσει η πλατφόρμα PPE. Αυτός ο συσσωρευτής ηλεκτρικής ενέργειας αποτελείται από 12 modules και 180 πρισματικά στοιχεία έχοντας μικτή χωρητικότητα 100 kWh (net: 94,9 kWh). Προσφέρει δε μέγιστη αυτονομία άνω των 750 χιλιομέτρων στο A6 Sportback e-tron και πάνω από 720 χιλιόμετρα στο A6 Avant e-tron. Αργότερα, η γκάμα του μοντέλου θα περιλαμβάνει και εκδόσεις με μπαταρία 83 kWh.

Audi A6 Sportback e-tron

Με απόδοση όσον αφορά το σύστημα μετάδοσης κίνησης έως και 270 kW στα πισωκίνητα A6 Sportback και Α6 Avant e-tron performance, το νέο EV υπόσχεται την γνώριμα σπορτίφ εμπειρία για την οποία είναι γνωστή η Audi προσφέροντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα και τελική του ταχύτητα 210 χλμ./ώρα. Με τη σειρά του, το S6 e-tron αποδίδει χάρη στους δύο ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικά 370 kW (405 kW με launch control) προσφέροντας επιτάχυνση «0-100» σε 3,9 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 240 χλμ./ώρα και αυτονομία έως και 670 χλμ.

Audi S6 Sportback e-tron

Χάρη στην τεχνολογία των 800 volt και τη μέγιστη ισχύ φόρτισης DC που φτάνει στα 270 kW, το A6 Sportback e-tron performance μπορεί να επαναφορτιστεί σε κατάλληλο σταθμό φόρτισης (High Power Charging) για αυτονομία έως και 310 χιλιομέτρων σε μόλις 10 λεπτά. Η κατάσταση φόρτισης (SoC) αυξάνεται από 10 σε 80% σε 21 λεπτά. Αξίζει να σημειωθεί ότι εάν ένας σταθμός φόρτισης λειτουργεί με τεχνολογία 400 volt, το Audi A6 e-tron χωρίζει την μπαταρία σε δύο τμήματα -κάθε ένα με τάση 400 volt- ώστε στη συνέχεια να φορτιστεί παράλληλα με ισχύ έως και 135 kW. Επίσης, ηη φόρτιση AC με ισχύ έως και 11 kW είναι δυνατή σε τυπικούς οικιακούς φορτιστές, ενώ η επιλογή φόρτισης AC στα 22 kW θα είναι διαθέσιμη αργότερα.

Audi A6 Avant e-tron / Audi A6 Sportback e-tron / Audi S6 Sportback e-tron

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!