X
Κόσμος

Nέες BMW X3 και X4 με εκδόσεις M Competition

Οι νέες BMW X3 και X4 φέρουν αλλαγές στη σχεδίαση και μια σειρά αναβαθμίσεων σε κινητήρες και τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένων των κορυφαίων εκδόσεων M Competition.

Οι αναβαθμισμένες BMW X3 και X4 εισάγουν αλλαγές σε επίπεδο σχεδιασμού που δεν αλλοιώνουν το γνώριμο αισθητικό DNA των SUV και SAC μοντέλων των Βαυαρών. Εδώ, βασικός πόλος έλξης είναι η διαφοροποιημένη, πιο έντονη και πιο μεγάλη σε μέγεθος μάσκα στο εμπρός μέρος αλλά και τα ανασχεδιασμένα, φουλ LED και λεπτότερα φωτιστικά σώματα.

Από εκεί και πέρα, οι νέες BMW X3 και Χ4 ξεχωρίζουν για το διαφορετικό κάλυμμα του πατώματος τους, ενώ στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα «αναθεωρημένα» φωτιστικά σώματα και οι διαφορετικές απολήξεις της εξάτμισης.

Επίσης, η γκάμα χρωμάτων ενισχύεται με 11 στο σύνολο χρωματικούς συνδυασμούς, ενώ το «παρών» δίνει και το οπτικό πακέτο Μ που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και ένθετα με φινίρισμα high-gloss black, καθώς και προτεταμένες αεροκουρτίνες..

Ο στάνταρ εξοπλισμός των δύο μοντέλων περιλαμβάνει νέες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, ενώ προαιρετικά διατίθενται τροχοί 20 και 21 ιντσών, καθώς και M Sport φρένα με μπλε ή κόκκινες δαγκάνες.

Αναβαθμισμένο εσωτερικό για τις BMW X3 και X4

Οι νέες BMW X3 και BMW X4 υιοθετούν την κεντρική κονσόλα της τρέχουσας Σειράς 4. Το ανεξάρτητο κεντρικό Control Display με λειτουργία αφής προσφέρει τώρα μία οθόνη 10,25 ιντσών, στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις με μία έκδοση με οθόνη 12,3 ιντσών να διατίθεται προαιρετικά. Ο σημαντικά βελτιωμένος στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει τώρα σπορ καθίσματα καθώς και αυτόματο έλεγχο κλιματισμού τριών ζωνών.

Συν τοις άλλοις, η κεντρική κονσόλα φιλοξενεί το νέας σχεδίασης κέντρο ελέγχου με τον επιλογέα σχέσεων, το μπουτόν για το σύστημα start/stop, το ηλεκτρικό χειρόφρενο, το hill descent control, καθώς και το BMW Controller. Εκεί βρίσκεται και το μπουτόν εκκίνησης του κινητήρα.

Αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι για να γίνει η διαδικασία διαμόρφωσης του οχήματος πιο σαφής και πιο ξεκάθαρη, η περιπλοκότητα των εκδόσεων και του προαιρετικού εξοπλισμού έχει σκόπιμα περιοριστεί κατά 30%.

Οι κινητήριες μονάδες των BMW X3 και X4

Η σημαντική εδώ είδηση είναι η ενσωμάτωση ενός ήπια υβριδικού συστήματος με μίζα/γεννήτρια που λειτουργεί στα 48V σε όλους τους 4κύλινδρους και 6κύλινδρους  βενζινοκίνητες της γκάμας – θυμίζουμε ότι το 2020 κάτι αντίστοιχο συνέβη κα με τις πετρελαιοκίνητες μονάδες των BMW X3 και X4.

Οι διαθέσιμες επιλογές κινητήριων μονάδων ανέρχονται σε επτά – τρεις βενζινοκίνητες, τρεις ντίζελ και μια plug-in υβριδική, στην οποία ένα θερμικό σύνολο συνεργάζεται με ηλεκτροκινητήρα.

Αναλυτικά, στην έκδοση xDrive20d η ισχύς ανέρχεται στους 190 ίππους, στην xDrive30d στους 286 και στην Μ40d στους 340 ίππους. Οι βενζινοκίνητες BMW X3 και X4 xDrive20i αποδίδουν με τη σειρά τους 184 ίππους, με τις εκδόσεις xDrive30i και M40i να «σκαρφαλώνουν» στους 245 και 360 ίππους, αντίστοιχα.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η plug-in υβριδική X3 xDrive30e, η οποία προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ. και παίρνει κίνηση από έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα που προσφέρει χαρακτηριστικά τετρακίνησης. Η συνολική ισχύς του συστήματος είναι 292 ίπποι και μπορεί να αυξηθεί κατά 41 ίππους με προσωρινή χρήση της μέγιστης ισχύος του ηλεκτροκινητήρα.

Οι νέες BMW X3 και X4 σε εκδόσεις Μ Competition

Πέραν της ακόμα πιο σπορτίφ εμφάνισης, σημείο αναφοράς των νέων Χ3 Μ Competition και X4 M Competition είναι ο γνωστός κινητήρας από τις νέες Μ3/M4 Competition. Το 6κύλινδρο διαμάντι της BMW με τον σφυρήλατο στρόφαλο και τα πρόσθετα ψυγεία λαδιού και κιβωτίου αποδίδει και εδώ 510 ίππους (έναντι 480 ίππων στις Χ3 Μ Competition και X4 M Competition του 2019), σε συνδυασμό με ροπή 650 Nm εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 3,8 δλ. και τελική ταχύτητα 285 χλμ./ώρα με το προαιρετικό M Driver’s Package.

Άξιο αναφοράς, πέραν του σπορ και 8τάχυτου για την περίσταση κιβωτίου M Steptronic είναι το «οπισθοβαρές» σύστημα τετρακίνησης M xDrive. Εδώ, η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς και μόνο όταν χαθεί η πρόσφυσή των τελευταίων μέρος της ροπής του 6κύλινδρου εν σειρά συνόλου «περνά» και στους εμπρός τροχούς των νέων BMW Χ3 και X4 M Competition. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης των δύο μοντέλων συνεργάζεται τόσο με το DSC, όσο κα με το στάνταρ Active M Differential βελτιστοποιώντας τα οδηγικά χαρακτηριστικά των δύο μοντέλων.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!