Η ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E έρχεται να ανατρέψει τα δεδομένα προσφέροντας κορυφαία τεχνολογία, μοναδικές δυνατότητες διασύνδεσης, κίνηση με μηδενικές εκπομπές ρύπων, άφθονη ισχύ και αυτονομία με μια φόρτιση έως και 610 χιλιόμετρα.
Η Ford έρχεται σήμερα με την ηλεκτρική Mustang Mach-E να διευρύνει την οικογένεια Mustang, για πρώτη φορά μετά από 55 χρόνια, εισάγοντάς την στη νέα, ηλεκτρική εποχή της αυτοκίνησης. Διαθέτοντας ό,τι πιο σύγχρονο έχει να προσφέρει σήμερα η Ford αλλά και συνολικά η παγκόσμια αυτοκινητική σκακιέρα σε επίπεδο τεχνολογίας, η νέα Mustang Mach-E είναι πλήρως ηλεκτρική προσφέροντας συγχρόνως έντονες συγκινήσεις και καταιγιστικές επιδόσεις εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους.
Εξωτερικά, η νέα Mustang Mach-E διαθέτει πολλά από τα καταξιωμένα στοιχεία σχεδιαστικής ταυτότητας της οικογένειας Mustang, τα οποία έχουν ως σημείο αναφοράς το μακρύ καπό, τα έντονα «νεύρα» στο πλευρικές επιφάνειες του αμαξώματος, τους επιθετικούς προβολείς. καθώς επίσης και το σήμα κατατεθέν του εμβληματικού μοντέλου της Ford, που φυσικά δεν είναι άλλο από τα πίσω φώτα με τα τρία ανεξάρτητα στοιχεία φωτισμού.
Την ίδια στιγμή, σύγχρονες στιλιστικές πινελιές, όπως η απουσία αεραγωγών και λαβών στις πόρτες και η κυρτή διαμόρφωσης της οροφής, προσφέρουν μια ρέουσα και απόλυτα σύγχρονη εμφάνιση που κεντρίζει το βλέμμα εντυπωσιάζοντας με την πρώτη κιόλας ματιά.
Δομικά, η νέα Mach-E βασίζεται σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα που είναι ειδικά σχεδιασμένη για ηλεκτρικά μοντέλα εξασφαλίζοντας χάρη και στην τοποθέτηση των μπαταριών χαμηλά στο δάπεδο, εξαιρετικό «ζύγισμα» και ένα κέντρο βάρος που ευνοεί την σπορ οδήγηση.
Ένα εσωτερικό για τη νέα Mustang Mach-E που κλέβει την παράσταση
Λαμβάνοντας υπόψη τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις σε συνδυασμό με τις απαιτήσεις και τάσεις των καταναλωτών, η Ford αξιοποίησε στο έπακρο τις δυνατότητες της νέας αρχιτεκτονικής αμαξώματος της νέας Mustang Mach-E προικίζοντας την με ένα κορυφαίας αισθητικής εσωτερικό, με φουτουριστικό και μίνιμαλ ντιζάιν με αναρίθμητα high-end στοιχεία και χαρακτηριστικά.
Δείτε την αποκάλυψη της νέας Mustang Mach-E στο βίντεο που ακολουθεί:
Στο κέντρο της κονσόλας κυριαρχεί η νέα οθόνη των 15.5’’ σε κάθετη διάταξη, καθώς και o πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,2’’ με νέες γραφικές απεικονίσεις. Ιδιαίτερη προσοχή έχει επίσης δοθεί στο ηχοσύστημα Bang & Olufsen, το οποίο έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά και μόνο για την καμπίνα της νέας Mustang Mach-E ενσωματώνοντας έξυπνα και διακριτικά τα ηχεία πάνω στην κεντρική κονσόλα προσφέροντας με αυτόν τον τρόπο κορυφαία ποιότητα ήχου, απόδοσης 560 Watt, χωρίς κανένα περιορισμό στο χώρο.
Η νέα Mustang Mach-E αποτελεί το πρώτο μοντέλο της Ford που υιοθετεί τη νέα γενιά του συστήματος επικοινωνίας και διασύνδεσης SYNC της εταιρείας – τόσο αυτό όσο και συνολικά τα επιμέρους τμήματα του αυτοκινήτου θα έχουν τη δυνατότητα over-the-air αναβαθμίσεων που θα βελτιώνουν την απόδοση και τη λειτουργία τους στο πέρασμα του χρόνου. Από εκεί και πέρα, η νέα Mach-E διατίθεται με πανοραμική-σταθερή γυάλινη οροφή και προαιρετικά με ένα υψηλής απόδοσης ηχοσύστημα της B&O, ενώ το «παρών» θα δίνει και η τεχνολογία Phone As A Key για απρόσκοπτη είσοδο στο εσωτερικό – εναλλακτικά ο οδηγός θα μπορεί να πληκτρολογήσει ένα pin στο σχετικό pad που βρίσκεται στην κολόνα Β του οχήματος.
Χωροταξικά, η νέα Mustang Mach-E δεν θα αφήσει κανέναν παραπονεμένο προσφέροντας άπλετους χώρου στο πίσω κάθισμα χάρη και στην επίπεδη διαμόρφωση του πατώματος. Επιπρόσθετα, στο πίσω μέρος είναι εφικτή η αποθήκευση και μεταφορά αποσκευών με όγκο 402 λίτρα, τιμή που αυξάνεται στα 1.420 λίτρα με την ολική αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Επιπρόσθετα, η απουσία θερμικού κινητήρα στο εμπρός μέρος έδωσε στους σχεδιαστές της νέας Mustang Mach-E τη δυνατότητα να διαμορφώσουν έναν έξτρα αποθηκευτικό χώρο με χωρητικότητα 81 λίτρων, ο οποίος μάλιστα διαθέτει σύστημα αποστράγγισης νερού κατά τα πρότυπα του MegaBox του νέου Ford Puma.
Οι προηγμένες μπαταρίες και μονάδες κίνησης της νέας Mustang Mach-E
H νέα Mustang Mach-E διατίθεται σε πισωκίνητες (RWD) ή τετρακίνητες εκδόσεις (AWD), με έναν και δύο ηλεκτροκινητήρες αντίστοιχα, καθώς και σε δύο εκδόσεις που σχετίζονται με τα ενεργειακά αποθέματα της μπαταρίας (standard range και extended range). Πιο συγκεκριμένα, η πρώτη από αυτές εφοδιάζεται με έναν συσσωρευτή ενέργειας ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 75,7 kWh και 288 κυψέλες και η δεύτερη με έναν αντίστοιχο με 98,8 kWh και 376 κυψέλες.
H έκδοση της Mustang Mach-E με πίσω κίνηση και την standard range μπαταρία αποδίδει 269 ίππους και ροπή 430 Nm, με την αντίστοιχη εκδοχή με την extended range μπαταρία να αποδίδει 294 ίππους. Οι τετρακίνητες εκδόσεις αποδίδουν 269 και 351 ίππους, με τη μέγιστη ροπή να διαμορφώνεται και στις δυο περιπτώσεις στα 580 Nm.
Το νέο σύστημα τετρακίνησης των εκδόσεων AWD κατανέμει τη ροπή ανεξάρτητα στους εμπρός και πίσω τροχούς, μέσω δύο ηλεκτροκινητήρων (ένας σε κάθε άξονα), προσφέροντας βελτιωμένη επιτάχυνση και οδική συμπεριφορά. Καθώς δεν υπάρχει μηχανική σύνδεση μεταξύ των αξόνων, οι ηλεκτροκινητήρες μπορούν να μεταφέρουν ανεξάρτητα σε κάθε άξονα έως και το 100% της ροπής προσφέροντας την ιδανική πρόσφυση, ανάλογα με τις εκάστοτε απαιτήσεις και ανάγκες.