Όπως οι κρίκοι μίας αλυσίδας, έτσι και το δέσιμο μεταξύ του D και του C στο λογότυπο, σχηματίζουν ένα ολοκαίνουργιο έμβλημα που αντανακλά την απλότητα και τη στιβαρότητα του νέου design της Dacia.
Ένα δυνατό χαρακτηριστικό της νέας ταυτότητας της εταιρείας, το σήμα Dacia Link, κοσμεί το μπροστινό μέρος στο κέντρο της μάσκας, όντας ανασχεδιασμένο και σε λευκή απόχρωση. Όπως οι κρίκοι μίας αλυσίδας, έτσι και το δέσιμο μεταξύ του D και του C στο λογότυπο με τις μινιμαλιστικές γραμμές, σχηματίζουν ένα ολοκαίνουργιο έμβλημα που αντανακλά την απλότητα και τη στιβαρότητα του νέου design. Η εταιρική ταυτότητα που αντικατοπτρίζεται στο Dacia Link είναι αναγνωρίσιμη με την πρώτη ματιά βλέποντας το αυτοκίνητο τόσο από κοντά όσο και από μακριά. Το νέο σήμα είναι επίσης ορατό και στο καπάκι της πλήμνης του κάθε τροχού.
Μια άλλη ορατή αλλαγή είναι η προσθήκη του λογότυπου στην πίσω πόρτα και στο τιμόνι του κάθε μοντέλου. Αυτό είναι μινιμαλιστικό στη σχεδίασή του, με τα γράμματα να ξεχωρίζουν το ένα από το άλλο, έτσι ώστε να μένουν μόνο τα απολύτως απαραίτητα για να αναδεικνύεται ευκρινώς κάθε γράμμα. Άλλες αλλαγές που έχουν γίνει στη σχεδίαση περιλαμβάνουν την υιοθέτηση της απόχρωσης του Monolith Grey στις μπάρες οροφής, τις μπροστινές και πίσω προστατευτικές ποδιές και τους πλευρικούς καθρέφτες, στα Sandero Stepway και το Duster.
Η αποκάλυψη ολόκληρης της γκάμας Dacia με τη νέα εταιρική ταυτότητα σηματοδοτεί το τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο της στρατηγικής ανάπτυξης που ξεκίνησε πριν από περισσότερο από ένα χρόνο. Αυτό το νέο εταιρικό περιβάλλον είναι σύμφωνο με τις αξίες μας – απλό, στιβαρό, αυθεντικό – με έναν πιο δυναμικό και σύγχρονο τρόπο. Αυτή η εφαρμογή δίνει νέα δυναμική στη Dacia για να υλοποιήσει τις φιλοδοξίες.
Μέσα σε λίγους μόνο μήνες, η Dacia ανανέωσε τη γκάμα της με δύο νέες προσθήκες στο line-up των μοντέλων της: το αμιγώς ηλεκτρικό Spring και το Jogger, το ευέλικτο οικογενειακό αυτοκίνητο του C segment. Η εφαρμογή της νέας εταιρικής ταυτότητας σηματοδοτεί την ολοκλήρωση της ανανέωσης της μάρκας. Η Dacia έχει αλλάξει τα πάντα, αλλά εξακολουθεί να είναι πιστή στην ουσία που τη διακρίνει. Η Dacia φτιάχνει μοντέλα χωρίς «περιττά στολίδια», που καλύπτουν τις απολύτως απαραίτητες ανάγκες ώστε να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των πελατών της.
Τα αυτοκίνητα της Dacia είναι πάνω απ’ όλα στιβαρά και αξιόπιστα, είναι ευέλικτα και μπορούν να χρησιμοποιηθούν εξυπηρετώντας πολλούς σκοπούς, είτε πρόκειται για οδήγηση στην πόλη, είτε για απόδραση το Σαββατοκύριακο στην εξοχή. Το ολοκαίνουργιο χρώμα Lichen Khaki, έχει μια γήινη απόχρωση παρόμοια με αυτή του φυσικού βρύου, ενώ παρουσιάζεται για πρώτη φορά και υπογραμμίζει τους στενούς δεσμούς της Dacia με τη φύση.
Η παρουσίαση της νέας εταιρικής ταυτότητας της μάρκας είναι και μια ευκαιρία για τη Dacia να εφαρμόσει τη δέσμευση που ανέλαβε το Renault Group στην Ετήσια Γενική Συνέλευση τις 23ης Απριλίου 2021. Ως εκ τούτου, η Dacia θα είναι η πρώτη μάρκα του Group που θα περιορίσει την τελική ταχύτητα όλων των μοντέλων της στα 180 km/h.