Η BMW Σειρά 3 ανανεώθηκε και απόκτησε περισσότερη τεχνολογία, την οποία γαρνίρει με πιο πικάντικη αισθητική, αλλά και ηλεκτρική αυτονομία στην PHEV έκδοση που ξεπερνάει τα 100 χιλιόμετρα.
Η Σειρά 3 μετρά περισσότερα από 50 χρόνια ιστορία και επτά γενιές. Είναι ίσως το σημαντικότερο μοντέλο στη γκάμα της BMW, το οποίο διακρίνεται για την δυναμική συμπεριφορά που έφερε στην κατηγορία των πολυτελών sedan.
Σήμερα, δύο χρόνια μετά την ανανέωση που δέχθηκε το μοντέλο, επαναπροσδιορίζει τη θέση του, με αναβαθμίσεις που αφορούν την αισθητική του, τόσο στη sedan όσον και στην touring εκδοχή του, αλλά και την τεχνολογία του.
Ενδεικτικά, η έκδοση Plug-in Hybrid απέκτησε μεγαλύτερη μπαταρία, που επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για 101 χιλιόμετρα. Επιπλέον, έχουν γίνει νέες ρυθμίσεις στο πλαίσιο, για ενίσχυση των σπορ χαρακτηριστικών αλλά και της άνεσης, με μια νέα ισορροπία μεταξύ τους, που αποτελεί τη χρυσή τομή, σύμφωνα με την BMW. Αναβαθμισμένο είναι επίσης και το σύστημα πολυμέσων BMW iDrive με QuickSelect.
Μέσα και έξω…
Όσον αφορά την αισθητική της νέας BMW Σειρά 3, αυτές αφορούν τις λεπτομέρειες και πιο συγκεκριμένα τις νέες χρωματικές επιλογές που είναι διαθέσιμες, σε μπλε (Arctic Race Blue metallic) και κόκκινο (Fire Red metallic), αυτά που φαίνονται και στις φωτογραφίες του θέματος. Νέες είναι επίσης οι ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, που συνοδεύουν τις εκδόσεις MSprot και MSport Pro.
Στο εσωτερικό οι αλλαγές αφορούν το νέο κοφτό στο κάτω μέρος του τιμόνι με τη δερμάτινη επένδυση. Επιπλέον, ο ατμοσφαιρικός φωτισμός επεκτείνεται και στους αεραγωγούς, όπως και σε άλλα σημεία, που μέχρι πρότινος δεν διέθεταν φωτισμό.
Το σύστημα πολυμέσων έχει επίσης αναβαθμιστεί με το νέο iDrive 8.5. Τώρα ο έλεγχος περισσότερων λειτουργιών γίνεται μέσα από την οθόνη, με widgets τοποθετημένα κάθετα, αλλά και νέο μενού και υπομενού, για ευκολότερη πρόσβαση στις λειτουργίες.
Αναβαθμισμένα είναι τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, με βελτιωμένες λειτουργίες στο σύστημα προειδοποίησης εμπρόσθιας σύγκρουσης, αλλά και υποβοήθησης στάθμευσης, με αυτόματο παρκάρισμα, σε συνδυασμό με νέα κάμερα οπισθοπορείας.
Με περισσότερη ηλεκτρική αυτονομία
Όσον αφορά τις κινητήριες εκδόσεις, οι ήπια υβριδικές, με το 48V σύστημα, που είναι ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και αποδίδει επιπλέον 8 kW (11 ίππους), έχουν παραμείνει ίδιες, χωρίς μεταβολές.
Από την άλλη όμως η έκδοση Plug-in Hybrid, έχει μεγάλη αλλαγή, που αφορά τη νέα μεγαλύτερη μπαταρία. Αυτή έχει χωρητικότητα 19,5 kWh και είναι μεγαλύτερη κατά 7 kWh σε σχέση με την προηγούμενη, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά, τόσο στη sedan εκδοχή του, όσο και στην touring, για 101 χιλιόμετρα.
Για την κίνηση της BMW 330e Plug-in Hybrid φροντίζει ένα 2λιτρο 4κύλινδρο μοτέρ, που συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων. Ο θερμικός κινητήρας 1.998 κ.εκ. αποδίδει 184 ίππους και 300 Nm ροπής, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας έχει 109 ίππους και 265 Nm ροπής. Συνδυαστικά αποδίδουν 292 ίππους και 420 Nm ροπής.
Η τυπική επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 5,9 δευτερόλεπτα, με τη μέγιστη ταχύτητα να αγγίζει τα 230 χλμ./ώρα, ενώ σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία μπορεί να φτάσει τα 140 χλμ./ώρα, τόσο όσον αφορά τη έκδοση με κίνηση στους δύο τροχούς, όσο και αυτή με κίνηση στους 4 τροχούς.
Τη δική τους θέση στη γκάμα της ανανεωμένης BMW Σειρά 3 έχουν οι εκδόσεις M Performance, με κινητήρα βενζίνης ή diesel και χωρητικότητα 3,0 λίτρων, που συνδυάζονται με ήπια υβριδικό σύστημα 48V. Τα 6κύλινδρα σε σειρά σύνολα συνεργάζονται με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Steptronic Sport 8 σχέσεων, που διακρίνεται για την ταχύτητά του στις αλλαγές.
Οι εκδόσεις βενζίνης M340i xDrive sedan και M340i xDrive Touring αποδίδει 374 ίππους και 500 Nm ροπής. Από την άλλη, οι εκδόσεις diesel M340i xDrive για sedan και touring αποδίδουν 340 ίππους και 700 Nm ροπής. Διαθέτουν ανάρτηση M Sport με σπορ σύστημα διεύθυνσης με μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού, διαφορικό M Sport και φρένα M Sport, που περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό των σπορ αυτών εκδόσεων.