Η Volvo ζεσταίνει τις μηχανές της ετοιμάζοντας το… πεδίο για το ντεμπούτο του νέου XC40.
Αυτό θα είναι το τρίτο κατά σειρά SUV μοντέλο της σουηδικής εταιρείας, το οποίο θα κληθεί, αμέσως μετά το ντεμπούτο του, να αντιμετωπίσει στην αρένα του premium παρακλαδιού της κατηγορίας μοντέλα, όπως η BMW X1 και το Audi Q3. Όπως έχει ήδη επιβεβαιωθεί, το νέο XC40 θα βασίζεται στο δάπεδο CMA του Σουηδού κατασκευαστή. Μάλιστα, η εν λόγω πλατφόρμα αναμένεται να χρησιμοποιηθεί και από την Lynk & Co, τη θυγατρική με άλλα λόγια εταιρεία της Geely, στο 01 SUV.
«Υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι αυτό θα είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της γκάμας μας», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Υπεύθυνος Έρευνας και Εξέλιξης της εταιρείας, Henrik Green, ο οποίος άφησε να εννοηθεί πως το ντεμπούτο του νέου XC40 θα πραγματοποιηθεί το φθινόπωρο της τρέχουσας χρονιάς.
Διαβάστε επίσης: Απόβαση στην Ευρώπη για την Lynk & Co με το 01 SUV
Το 2017 αναμένεται να είναι μια χρονιά ευρύτερων αλλαγών στη «σύσταση» της γκάμας του Σουηδού κατασκευαστή, καθώς «πάνω» στην πλατφόρμα CMA αναμένεται να δομηθούν και τα νέα S40 και V40. Στις προθέσεις των ανθρώπων της Volvo είναι και η αντικατάσταση μέσα στη χρονιά του XC60. Με άλλα λόγια, του best seller μοντέλου της Volvo, το οποίο πουλά σαν ζεστό ψωμί στις αγορές των ΗΠΑ και της Κίνας. Αμέσως μετά, η εταιρεία αναμένεται να παρουσιάσει το διάδοχο των S60/V60, κάτι που αυτομάτως θα καταστήσει το XC90 ως το… αρχαιότερο μοντέλο της γκάμας.
Φυσικά, στα απώτερα πλάνα των Σουηδών εντάσσεται και η «εξηλεκτρισμός» της γκάμας τους.
«Εργαζόμαστε με πείσμα προκειμένου να παρουσιάσουμε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μας SUV. Το 2019 θα βρίσκεται στους δρόμους. Μετά θα ακολουθήσουν και άλλα ηλεκτρικά μοντέλα», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Henrik Green.
Αναφερόμενος σχετικά με το μέλλον και τις προοπτικές των πετρελαιοκινητήρων ευρύτερα στο σύγχρονο αυτοκινητικό στερέωμα ο Green δεν έκρυψε τον προβληματισμό του:
«Πόσο χρόνο θα παραμείνουν στη ζωή, είναι δύσκολο να το πει κανείς. Πάντως, παρά την έλευση των ηλεκτρικών μοντέλων, πιστεύω πως υπάρχει ακόμα χώρος για τους ντίζελ κινητήρες». _Χ.Α.