Η Mercedes GLE ανανεώνεται και ενισχύεται σε τεχνολογίες, ενώ πλέον όλες οι διαθέσιμες εκδόσεις είναι τετρακίνητες και υβριδικές.
Η Mercedes GLE, καθώς και η Coupe εκδοχή της, ανανεώνεται αισθητικά και αποκτά ακόμα πιο προηγμένες τεχνολογίες με όλες τις εκδόσεις της να είναι πλέον τετρακίνητες και υβριδικές. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά.
Μια σειρά από αλλαγές στο εξωτερικό δίνουν στις Mercedes GLE και GLE Coupe μια σαφώς πιο μοντέρνα εμφάνιση, με τον νέο εμπρός προφυλακτήρα να παρέχει περισσότερη οπτική παρουσία και τις δύο οριζόντιες περσίδες με ένθετα χρωμίου να διατρέχουν τη μάσκα.
Ελαφρώς τροποποιημένοι είναι οι στάνταρLEDπροβολείς της Mercedes ενώ προαιρετικά είναι τα Multibeam LED φώτα. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης αναθεωρήσει και το εσωτερικό τμήμα των πίσω φώτων με εκείνη της GLE να χαρακτηρίζονται από μια φωτεινή σφραγίδα που σχηματίζεται από δύο οριζόντια τετράγωνα, ενώ στην GLE Coupe από δύο μπάρες. Αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι το πακέτο AMG Line είναι πλέον στάνταρ στην GLE Coupe.
Φρέσκιες προσθήκες στη χρωματική παλέτα των δύο SUV είναι το μπλε μεταλλικό Sodalite Blue Metallic και το Alpine Grey Solid. Δύο αεροδυναμικά βελτιστοποιημένες ζάντες ελαφρού κράματος σε μεγέθη 19 και 20 ιντσών ολοκληρώνουν τις διαθέσιμες επιλογές για τις απλές εκδόσεις – οι εκδόσεις AMG Line έχουν διάμετρο 21 ίντσες.
Οι επεμβάσεις στο εσωτερικό δεν είναι ριζικές. Εδώ, η δεύτερη γενιά του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX της Mercedes καθιστά ακόμα πιο ψηφιακό και έξυπνο το εσωτερικό των νέων GLE και GLE Coupe, καθώς τόσο το hardware όσο και το software του συστήματος έχουν κάνει μεγάλα βήματα προς τα μπρός με πολυάριθμες λειτουργίες να μπορούν να ελεγχθούν στις οθόνες LCD των 12,3 η κάθε μια.
Η γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων της νέας Mercedes GLE
Χάρη στην ήπια υβριδική τεχνολογία των 48V και τα plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης, οι ανανεωμένες GLE και GLE Coupe είναι πλέον εξηλεκτρισμένες σε όλες τις διαθέσιμες εκδόσεις τους.
Οι plug-in hybrid εκδόσεις διαθέτουν έναν σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 100 kW εξασφαλίζοντας συνδυαστικά ισχύ έως και 280 kW και 750 Nm. Με ελαφρώς αυξημένη ηλεκτρική αυτονομία, που τώρα φτάνει έως και τα 109 χλμ, οι περισσότερες καθημερινές διαδρομές μπορούν να καλυφθούν αμιγώς ηλεκτρικά.
Στα plug-in υβριδικά μοντέλα της σειράς υπάρχει τώρα φορτιστής 11 kW για φόρτιση από δίκτυο AC ή το τριφασικό wallbox. Επιπλέον, διατίθεται προαιρετικός γρήγορος φορτιστής DC 60 kW κατόπιν αιτήματος.
Πιο συγκεκριμένα, η επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση με την ονομασία 400 e 4Matic διαθέτει έναν 2λιτρο κινητήρα βενζίνης με απόδοση 252 ίππων ενώ η 350 de 4Matic έναν επίσης 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα με ονομαστική ισχύ 197 ίππων και συνδυαστική 245 kW.
Η γκάμα των νέων GLE περιλαμβάνει την βενζινοκίνητη έκδοση 450 4Matic, με 3λιτρο κινητήρα 381 ίππων (+15 kW από το mild hybrid σύστημα), καθώς και τις πετρελαιοκίνητες 300 d 4Matic και 450 d Matic, η πρώτη με 2λιτρο κινητήρα και απόδοση 269 ίππων και η δεύτερη με 3λιτρο σύνολο 367 ίππων (+15 kW από το mild hybrid σύστημα και στα δύο μοντέλα).
Στην κορυφή της πυραμίδας συναντάμε τις Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ και GLE 63 S 4Matic+, τόσο για την έκδοση SUV όσο και για την Coupe. Στην πρώτη περίπτωση ο 3λιτρος κινητήρας αποδίδει 435+22 ίππους, ενώ στη δεύτερο ο 4λιτρος V8 παράγει 612+22 ίππους, αμφότερες σε συνεργασία με ήπια υβριδικό σύστημα 48V.