Η Mercedes δηλώνει ότι ο στόχος που είχε θέσει ώστε οι πωλήσεις των ηλεκτρoκίνητων μοντέλων της να ανέρχονται στο ήμισυ των συνολικών μετατίθεται κατά μια πενταετία.
Η διαφαινόμενη εδώ και καιρό μείωση του ρυθμού αύξησης των πωλήσεων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη γηραιά ήπειρο φαίνεται να προβληματίζει έντονα τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Και, ως απότοκο αυτής, οι στόχοι πωλήσεων που συνδέονται τόσο με τα ηλεκτρικά όσο και με τα plug-in υβριδικά οχήματα μοιραία αναθεωρούνται και μετατίθενται για μεταγενέστερες ημερομηνίες.
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της Mercedes, η οποία ενημέρωσε το κοινό -και κυρίως τους μετόχους της- ότι θα «καθυστερήσει τους στόχους της στην ηλεκτροκίνηση» κατά πέντε χρόνια, διαβεβαιώνοντας παράλληλα ότι θα συνεχίσει να βελτιώνει τα μοντέλα της με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία από τη Στουτγάρδη αναμένει τώρα ότι οι πωλήσεις των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών, θα αντιπροσωπεύουν έως και το 50% των συνολικών το 2030. Με άλλα λόγια, πέντε χρόνια αργότερα από την πρόβλεψή που είχε κάνει το 2021, η οποία ανέφερε ότι αυτός ο στόχος θα επιτευχθεί το 2025, κυρίως με άρμα τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Ήδη από τα τέλη του περασμένου έτους ο Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes, Ola Kaellenius, είχε «προειδοποιήσει» ότι οι πωλήσεις των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων πιθανότατα δεν θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικές μέχρι το 2030 καθώς τα BEV αποτελούν επί του παρόντος μόλις το 11% των συνολικών πωλήσεων και το 19% συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών.
Ο Ola Kaellenius είπε ότι η Mercedes θα συνεχίσει να παράγει αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, ούσα έτοιμη ταυτόχρονα να βελτιώσει την υπάρχουσα τεχνολογία για την επόμενη δεκαετία.
«Φαίνεται ότι θα έχουμε μια νέα σύνθεση στη γκάμα μας το 2027 που θα μας πάει στη δεκαετία του 2030», δήλωσε με έμφαση ο CEO της Mercedes.
Τυχαία ή όχι, μετά την αναγγελία των παραπάνω, οι μετοχές της γερμανικής εταιρείας κατέγραψαν αύξηση της τάξης του 5,9%.