Η εισαγωγική έκδοση Mercedes-AMG GT 43 έχει πλέον 4κύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων και κίνηση στους πίσω τροχούς.
Μετά την Mercedes SL που υιοθέτησε τον 4κύλινδρο κινητήρα της εταιρείας, σειρά πήρε και η κλειστή εκδοχή. Έτσι, η Mercedes-AMG GT 43 είναι η εισαγωγική έκδοση του μοντέλου, που εφοδιάζεται πλέον με ένα σημαντικά μικρότερο κινητήρα, που έχει τους μισούς κυλίνδρους σε σύγκριση με τις V8 εκδόσεις και χωρητικότητα 2,0 λίτρων. Επιπλέον, η κίνηση περνάει τώρα μόνο στους πίσω τροχούς.
Η Mercedes-AMG GT Coupe είναι ένα grand tourer μοντέλο, όπως υποδηλώνει και το όνομά της. Το εσωτερικό της είναι διθέσιο, ενώ προαιρετικά θα διατίθεται και με διάταξη 2+2 θέσεων, δίνοντας σε κάθε περίπτωση έμφαση στην ποιότητα, έχοντας παράλληλα και σπορ πινελιές, όπως αρμόζει σε ένα μοντέλο με τα σήματα της AMG στο αμάξωμά του.
Ο κινητήρας με τη βοήθεια ενός ηλεκτρικού υπερσυμπιεστή, που προσφέρει καλύτερη απόκριση, αποδίδει 421 ίππους και 500 Nm ροπής. Συνδυάζεται με ένα σύστημα 48V που τροφοδοτεί τη μίζα-γεννήτρια, ενώ προσθέτει στιγμιαία 10 kW (14 ίππους), συμβάλλοντας στη λειτουργία coasting, για βελτίωση της αποδοτικότητας.
Για τη μετάδοση φροντίζει ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9 σχέσεων MCT (Multi-Clutch Transmission). Η τυπική επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 4,6 δευτερόλεπτα, με τη μέγιστη ταχύτητα να φτάνει τα 280 χλμ./ώρα.
Προαιρετικά η Mercedes-AMG GT εξοπλίζεται με σύστημα τετραδιεύθυνσης, με τους πίσω τροχούς να στρίβουν μαζί με τους εμπρός, μέχρι την ταχύτητα των 100 χλμ./ώρα ή προς την αντίθετη κατεύθυνση πάνω από τα 100 χλμ./ώρα.