Τον Ιανουάριο του 2023 η Volvo διέθεσε 48.520 αυτοκίνητα, αυξάνοντας τις πωλήσεις της κατά 2% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2022.
Οι πωλήσεις των μοντέλων Volvo Recharge, με αμιγώς ηλεκτρικό και plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, αυξήθηκαν κατά 31% σε σύγκριση με τον περσινό Ιανουάριο, αντιπροσωπεύοντας το 40,7% του συνόλου των αυτοκινήτων Volvo που διατέθηκαν σε παγκόσμιο επίπεδο στη διάρκεια του μήνα. Το μερίδιο των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων έφτασε το 16,2%.
Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις τον Ιανουάριο ανήλθαν σε 21.436 αυτοκίνητα, αυξημένες κατά 14,7% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Στην αύξηση πρωτοστάτησαν αγορές όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ιταλία και το Βέλγιο. Οι πωλήσεις Recharge, που εκτός από αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα συμπεριλαμβάνουν και plug-in υβριδικά, κατέλαβαν μερίδιο 59,8% επί των συνολικών ευρωπαϊκών πωλήσεων κατά τη διάρκεια του μήνα.
Στις ΗΠΑ, πωλήθηκαν 7.693 αυτοκίνητα, 8,2% περισσότερα σε σχέση με τον περσινό Ιανουάριο. Το μερίδιο των μοντέλων Recharge στις συνολικές πωλήσεις Ιανουαρίου ήταν 30,8%.
Στην Κίνα, οι πωλήσεις τον Ιανουάριο μειώθηκαν κατά 19,5%, στα 11.783 αυτοκίνητα, λόγω του ότι το συγκεκριμένο διάστημα συμπίπτει με την περίοδο εορτασμού για το κινεζικό νέο έτος. Το μερίδιο των Volvo Recharge έφθασε στο 10,7%.
Πρώτο μοντέλο σε πωλήσεις τον Ιανουάριο ήταν το Volvo XC60 με 16.016 μονάδες (2022: 14.516) και ακολούθησαν το XC40, με συνολικές πωλήσεις 14.038 αυτοκινήτων (2022: 12.286 μονάδες) και το Volvo XC90 με 7.438 (2022: 7.243 μονάδες).