Η Toyota κάνει την έκπληξη προικίζοντας την κορυφαία έκδοση GRMN του νέου Yaris μ’ έναν 1.800άρη κινητήρα με μηχανικό υπερτροφοδότη.
Η υπόσχεση της ιαπωνικής εταιρείας ότι θα «φέρει» στην επερχόμενη Έκθεση της Γενεύης μια καυτή έκδοση του νέου της «μικρού» συνοδεύεται από μια ευχάριστη(;) έκπληξη που αφορά στην «καρδιά» που θα αναλάβει την κίνησή του. Όπως επίσημα ανακοινώθηκε σήμερα, κάτω από το καπό του πολυαναμενόμενου Yaris GRMN (Gazoo Racing Masters of the Nurburgring) θα βρίσκεται ένας supercharged κινητήρας με χωρητικότητα 1,8 λίτρων, επιλογή που σίγουρα δε συνάδει με τις παγιωμένες «συνήθειες» της κατηγορίας, αλλά και όλων των αντίπαλων μοντέλων του. Και σίγουρα, όσον αφορά στη χωρητικότητά του, με τον 1.600άρη κινητήρα που προσφέρει κίνηση στο καθαρόαιμο «όπλο» των Jari-Matti Latvala και Juho Hänninen στις ειδικές διαδρομές του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Από εκεί και πέρα, οι Ιάπωνες, μέσω ενός ακόμα επίσημου δ.Τ., επιβεβαίωσαν πως η μέγιστη ισχύς του εν λόγω συνόλου θα ξεπεράσει το άτυπο σκαλί των 210 ίππων.
Θυμίζουμε πως το 3θυρο αμάξωμα του νέου Yaris GRMN έχει δεχθεί τόσο τις πινελιές των ανθρώπων της Toyota όπως αυτές αναμένονται να παρουσιαστούν στα πλαίσια των ευρύτερων αλλαγών που θα δούμε σε ολόκληρη τη γκάμα του μοντέλου, όσο και εκείνες της Gazoo Racing, η οποία έχει αναλάβει και τη συνολική εξέλιξη του. Έτσι, στο πίσω μέρος δεσπόζουν τα μεγαλύτερα σε σχέση με το παρελθόν φωτιστικά σώματα, η ευμεγέθης αεροτομή στην κορυφή του μεταλλικού καλύμματος του πορτ μπαγκάζ, η κεντρικά τοποθετημένη απόληξη της εξάτμισης αλλά και ο φαρδύτερος και χαμηλότερος προφυλακτήρας, ενώ εμπρός η μεγαλύτερη μάσκα._Χ.Α.