Η ιταλική εταιρεία αποκαλύπτει την ανοιχτή έκδοση της Aventator S.
Μια ακόμα καλλονή θα κοσμήσει με την παρουσία της το φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης που ανοίγει επίσημα τις πύλες του την προσεχή εβδομάδα. Σε σχέση με την κουπέ εκδοχή, η ουσιαστική διαφορά βρίσκεται στην hardtop αφαιρούμενη οροφή, η οποία αποθηκεύεται στο εμπρός μέρος του αμαξώματος. Τα carbon πάνελ της, σύμφωνα με τους Ιταλούς, ζυγίζουν μόλις 6 κιλά και είναι φινιρισμένα σε μαύρο ματ ή γυαλιστερό χρώμα και φυσικά, με την αρωγή του τμήματος Ad Personam, σε οποιοδήποτε άλλο επιθυμεί ο υποψήφιος αγοραστής.
Όπως συμβαίνει και με την κουπέ Aventador S, έτσι και με την ανοιχτή, στο πίσω μέρος συναντάμε μια «ενεργή» αεροτομή, η οποία ρυθμίζεται σε τρεις θέσει αυξάνοντας την κάθετα παραγόμενη δύναμη κατά 130% σε σχέση με την πρόγονό της. Σε ότι αφορά συνολικά στο βάρος της κατασσκευής, η ιταλική εταιρεία από τη Σαντ΄Άγκατα αναφέρει πως η επιβάρυνση σε σχέση με την κλειστή παραλλαγή της οικογένειας είναι της τάξης των μόλις 50 κιλών.
Στα μηχανικά μέρη, η τετρακίνητη ασφαλώς Lamborghini Aventador S Roadster είναι το πρώτο αυτοκίνητο του είδους που εφοδιάζεται με σύστημα τετραδιεύθυνσης. Την ίδια στιγμή, ο οδηγός της απολαμβάνει τις υπηρεσίες των τεσσάρων διαθέσιμων προγραμμάτων λειτουργίας του «πακέτου» κινητήρας-μετάδοση-ανάρτηση-σύστημα διεύθυνσης, τα οποία για την περίσταση είναι τα Strada, Sport, Corsa και Ego, με το τελευταίο να επιτρέπει την «αυτόνομη» παραμετροποίηση των παραπάνω λειτουργιών και συστημάτων.
Στον βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου περιλαμβάνονται τα κεραμικά φρένα, το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Independent Shifting Rod, το οποίο πραγματοποιεί τη διαδοχή των σχέσεων σε χρόνο μόλις 50 msec, καθώς φυσικά και η τετρακίνηση, η οποία μπορεί να στείλει στους πίσω τροχούς έως και το 90% της ροπής του κινητήρα. Για την περίσταση, η ανάρτηση έχει διαφορετικές ρυθμίσεις σε σχέση με την κουπέ έκδοση, ενώ επαναπρογραμματισμός έχει γίνει και στο software του συστήματος ελέγχου της ευστάθειας του αμαξώματος.
Την κίνηση πίσω από την πλάτη των δύο τυχερών επιβατών εξακολουθεί να προσφέρει ο γνωστός V12 κινητήρας των 6,5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 740 ίππους και ροπή 690 Nm. Σύμφωνα με την ιταλική εταιρεία και με αναλογία κιλών/ίππο της τάξης του 2,2, το τυπικό «0-100» ολοκληρώνεται σε χρόνο μόλις 3,0 δλ., με την τελική ταχύτητα εύκολα να σκαρφαλώνει στα 350 χλμ./ώρα._Χ.Α.