X
Κόσμος

Koenigsegg Jesko: Ιδού η έκδοση παραγωγής των 1.600 ίππων

Η Koenigsegg Jesko δεν είναι ηλεκτρική και αποτελεί μία ακόμα ευφάνταστη και τεχνολογικά προηγμένη πρόταση του Σουηδού κατασκευαστή που υπογράφει ο Christian von Koenigsegg.

Η Koenigsegg Jesko, το νέο hypercar του ανήσυχου Christian von Koenigsegg, φέρει το όνομα του… πατέρα του αποτελώντας ένα ακόμα τετράτροχο δείγμα υψηλής τεχνολογίας και απόδοσης από τη διάσημη εταιρεία από τη Σουηδία.

Η Jesko είναι – πρακτικά – ο αντικαταστάτης της Agera και θα παραχθεί, κατά την πάγια τακτική της Koenigsegg, σε περιορισμένα αντίτυπα. Που δεν θα ξεπερνούν, για την περίσταση, τα 125.

H Koenigsegg Jesko, που σήμερα αποκαλύπτεται στην τελική της μορφή σε έναν ιδιαίτερα εντυπωσιακό χρωματισμό (Tang Orange Pearl) που έρχεται να αποτίσει φόρο τιμής στην Koenigsegg CCR, βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα και ένα πλαίσιο με στρεπτική ακαμψία 65.000 Nm ανά μοίρα, ξεχωρίζοντας για τις μικρές αυξητικές τάσεις στις διαστάσεις του σε σχέση με την Agera.

Η ισχύς προέρχεται από μια ανανεωμένη έκδοση του 5λιτρου V8 κινητήρα της Koenigsegg – που διαθέτει σφυρήλατους στροφαλοφόρους άξονες, δύο υπερσυμπιεστές, ένα ολοκαίνουργιο σύστημα ψεκασμού και γωνία 180 μοιρών του στροφαλοφόρου όπου εδράζονται οι μπιέλες – αποδίδοντας για την περίσταση 1.280 ίππους με βενζίνη 95 οκτανίων και πίεση στα 1,7 bar και έως 1.600 ίππους με τη χρήση αιθανόλης Ε85 και πίεση 2,2 bar.

Το «διαμάντι» των Σουηδών, χωρίς την αρωγή εξηλεκτρισμένων στοιχείων, έχει όριο περιστροφής τις 8.500 σ.α.λ., και αποδίδει ανάλογα με το καύσιμο 1.000 ή 1.500 Nm ροπής. Τα τελευταία είναι διαθέσιμα στις 5.100 σ.α.λ., ενώ τα… πρώτα 1.000 δίνουν το παρών σταθερά από τις 2.700 έως και τις 6.170 σ.α.λ.

Το 8κύλινδρο διαμάντι ζυγίζει μόλις 189 κιλά και συνεργάζεται μ’ ένα επαναστατικό κιβώτιο 9 σχέσεων (Light Speed Gearbox, είναι η ονομασία του), το οποίο έχει βάρπς 90 κιλά και διαθέτει 7 στο σύνολο δίσκους, σύμφωνα με τους δημιουργούς του, εξασφαλίζοντας αλλαγές σε χρόνο 20 msec.

Το βάρος του αυτοκινήτου, χωρίς υγρά, είναι μόλις 1.200 κιλά, ενώ… ετοιμοπόλεμο, η παραπάνω τιμή ανεβαίνει στα 1.400 κιλά. Η κάθετα παραγόμενη δύναμη μπορεί να φτάσει – σε άγνωστα προς το παρόν χλμ./ώρα – έως και τα 1.000 κιλά.

Οι ζάντες του αυτοκινήτου είναι από carbon και με διάμετρο 20 και 21 ίντσες εμπρός και πίσω, με κάθε μία από αυτές να ζυγίζει μόλις 5,9 και 7,4 κιλά. Στο βασικό εξοπλισμό ανήκουν τα ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 και προαιρετικά τα Pilot Sport Cup 2 R.

Όπως ανακοίνωσε σήμερα η Koenigsegg, οι πρώτες παραδόσεις τις νέας Jesko ξεκινούν την άνοιξη του 2022.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!