Η Alfa Romeo παρουσίασε κέρδη το 2021 βάζοντας έτσι πλώρη για την αναγέννησή της μέσα από ένα εξηλεκτρισμένο πλέον δόγμα και με «άρμα» την Tonale και αρκετά ακόμα νέα προϊόντα που μένει να παρουσιαστούν τα προσεχή χρόνια.
Η Alfa Romeo αποτελεί για τον όμιλο Stellantis ένα ακόμα στοίχημα που πρέπει να κερδηθεί, όπως πρόσφατα αποκάλυψε σε συνέντευξή που παραχώρησε ο CEO της μιλανέζικης φίρμας, Jean Philippe Imparato. Εκτός από την παρουσίαση μιας νέας γκάμας μοντέλων, βασικός μοχλός για την επίτευξη των στόχων βιωσιμότητας και περεταίρω ανάπτυξης της εταιρείας είναι η τιμολόγιση των προϊόντων, όχι όμως ως «εργαλείο» για την αύξηση των πωλήσεων, αλλά ως μέσο για την βελτίωση της θέσης της στο παγκόσμιο αυτοκινητικό γίγνεσθαι.
Αν μη τι άλλο, καθοριστικός αναμένεται να είναι και ο ρόλος της κερδοφορίας, κάτι που έχει αρχίσει να επιτυγχάνεται ήδη από πέρσι.
Στο πλαίσιο αυτό, κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του στο εργοστάσιο του Pomigliano – όπου θα κατασκευάζεται η νέα Alfa Romeo Tonale που πρόσφατα αποκαλύφθηκε στο κοινό – ο CEO της εταιρείας, Jean Philippe Imparato, ανέλυσε στους εργαζόμενους της μονάδας, τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε ο CEO της Stellantis, Carlos Tavares, σχετικά με τη βελτίωση των οικονομικών στοιχείων της Alfa Romeo το 2021, η οποία συνέβαλε θετικά στα αποτελέσματα του ομίλου με βελτίωση κατά εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ.
Ο CEO της Alfa Romeo συζήτησε επίσης με τους συνεργάτες του σχετικά με την εμπορική βελτίωση της μάρκας σε παγκόσμιο επίπεδο, σε συνδυασμό με την ολοκλήρωση των πωλήσεων της Giulietta.
Το 2021 η Alfa Romeo πώλησε 55.000 μονάδες των Giulia και Stelvio, σε σχέση με τις 63.000 μονάδες που πέτυχε η μάρκα το 2020, εκ των οποίων όμως οι 14.000 ήταν Giulietta. Αξίζει να σημειωθεί ότι η φετινή επίδοση των Giulia και Stelvio βελτίωσε το μερίδιο της μάρκας στο segment D σε όλες τις αγορές σε παγκόσμιο επίπεδο, με εξαίρεση την Κίνα.