Το IM L6 είναι ένα μοντέλο από την Κίνα που υιοθετεί τεχνολογία στερεού τύπου στην μπαταρία του και υπόσχεται αυτονομία που ξεπερνάει τα 1.000 χιλιόμετρα. Τώρα είναι διαθέσιμο για προπαραγγελία.
Η IM Motors είναι μια κινεζική μάρκα, κοινοπραξία με την SAIC Motor, που έχει στη γκάμα της το IM L6. Ένα ηλεκτρικό μοντέλο, με κομψή σχεδίαση, στα πρότυπα των μοντέλων του είδους, που δίνει έμφαση στην αεροδυναμική και εφοδιάζεται με μπαταρίες στερεάς κατάστασης.
Μια τεχνολογία που θα αλλάξει τα δεδομένα, καθώς θα συνδυάζει μεγάλη αυτονομία και φόρτισης με υψηλή ισχύ. Πιο συγκεκριμένα και όσον αφορά το IM L6, η μπαταρία του έχει χωρητικότητα 130 kWh και υπόσχεται αυτονομία 1.000 χιλιομέτρων, σύμφωνα με τον κινεζικό κύκλο μέτρησης, ο οποίος είναι λιγότερο αυστηρός από το δικό μας WLTP.
Επιπλέον, η πλατφόρμα χρησιμοποιεί τεχνολογία 900V και επιτρέπει τη φόρτιση με ισχύ 400 kW. Αυτό μεταφράζεται σε ανάκτηση ενέργεια ίση με 400 χιλιόμετρα, σε μόλις 12 λεπτά της ώρας.
Σύμφωνα με την εταιρεία, στην πράξη η μπαταρία είναι ημιαγωγών, συνδυάζοντας υγρό με στερεό, που είναι πιο κοντά στην μπαταρία που χρησιμοποιεί η ανταγωνίστρια εταιρεία Nio και ορίζεται ως ημι-στερεάς κατάστασης.
Το μήκους 4,9 μ. σεντάν διαθέτει ένα προηγμένο εσωτερικό, με πλούσια τεχνολογία, δύο οθόνες και μεγάλους χώρους. Διαθέτει επίσης τετραδιεύθυνση, ενώ προσφέρεται με ένα ή δύο κινητήρες και απόδοση από 293 έως 787 ίππους.
Στα θετικά του μοντέλου είναι και η τιμή του. Το IM L6 διατίθεται στην κινεζική αγορά σε τρεις εκδόσεις, με τιμή που ξεκινάει κάτω από τα 30.000 ευρώ. Πιο αναλυτικά, εισαγωγική έκδοση είναι η L6 Standard Max με τιμή 29.800 ευρώ, πιο πάνω είναι High Performance που στοιχίζει 38.875 ευρώ και στην κορυφή η Lightyear Max, η τιμή της οποίας ορίζεται στα 42.777 ευρώ, σύμφωνα με την ισοτιμία του κινεζνικού γουάν σε ευρώ.