Την πρώτη φωτογραφία του νέου, αμιγώς ηλεκτρικού Abarth 600e που θα παρουσιαστεί αρχικά στην έκδοση Scorpionissima έδωσε σήμερα το ιταλικό εργοστάσιο.
Το νέο Abarth 600e, για το οποίο μια πρώτη γεύση είχαμε πάρει τον περασμένο μήνα, υποβάλλεται αυτές τις μέρες στις τελικές δοκιμές εξέλιξης, πραγματοποιώντας παράλληλα το πρώτο, δημόσιο ντεμπούτο επί ιταλικού εδάφους. Και συγκεκριμένα στο κοσμοπολίτικο Μιλάνο στα πλαίσια των γυρισμάτων για τη νέα του διαφήμιση.
Όπως μας πληροφορεί τώρα το ιταλικό εργοστάσιο, η έκδοση λανσαρίσματος του ηλεκτρικού Abarth 600e θα λέγεται Scorpionissima, η οποία θα παραχθεί σε μόλις 1.949 μονάδες.
Το νέο Abarth 600e Scorpionissima είναι το πιο ισχυρό Abarth που έχει κατασκευαστεί ποτέ και είναι εξοπλισμένο με έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 240 ίππους που περνούν στο δρόμο μέσω των εμπρός τροχών, σε συνδυασμό με μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Ο ηλεκτρικός Σκορπιός της Abarth θα διαθέτει επίσης ελαστικά υψηλών επιδόσεων που αναπτύχθηκαν από κοινού με τον προμηθευτή της Formula E. Χρησιμοποιώντας μαλακή σύνθεση στην εξωτερική άκρη και τη μέση του πέλματος, εξασφαλίζουν το μέγιστο δυνατό κράτημα χωρίς υψηλή φθορά, ενώ το ενσωματωμένο στο πέλμα φιλμ πολυουρεθάνης μειώνει το θόρυβο κύλισης κατά 20%.
Εξωτερικά είναι πρόκειται ξεκάθαρα για ένα Abarth. Το αποκλειστικό χρώμα Hypnotic Purple «αναδεικνύει την επιθετικότητά του, ενώ η πίσω αεροτομή έχει σχεδιαστεί για να μεγιστοποιεί τις επιδόσεις», αναφέρει χαρακτηριστικά το ιταλικό εργοστάσιο. Διαθέτει επίσης ζάντες 20 ιντσών που έχουν σχεδιαστεί για να φιλοξενούν μεγαλύτερα σε σχέση με τα «ταπεινά» 600e φρένα.
Πίσω από την εξέλιξη του Abarth 600e βρίσκεται η Stellantis Motorsport – ο αγωνιστικός βραχίονας που υπάρχει πίσω από κάθε αγωνιστική δραστηριότητα της Stellantis. Καρπός της συνεργασίας αυτής είναι η πλατφόρμα Perfo-eCMP, πάνω στην οποία βασίζεται το νέο Abarth 600e και αποτελεί μια συνολικά αναβαθμισμένη εκδοχή της αρχιτεκτονικής eCMP – την ίδια που χρησιμοποιούνν τα Jeep Avenger, Peugeot e-2008 και Citroen e-C4.
Όσο για την καμπίνα, το ενδιαφέρον κεντρίζουν τα καθίσματα με τα αγωνιστικά γονίδια που παράλληλα παραμένουν άνετα ακόμα και στις πιο απαιτητικές συνθήκες. Συντίθενται από 4 διαφορετικά είδη αφρού και το σχήμα τους εξασφαλίζει όλη την απαιτούμενη πλευρική στήριξη στις στροφές.