Ο επικεφαλής της Alfa Romeo αποκαλύπτει ότι η νέα Giulia θα είναι ηλεκτρική. Και εξωφρενική όσον αφορά την απόδοση των κορυφαίων παραλλαγών της.
Τέλος εποχής για την Alfa Romeo Giulia. Ή, πιο σωστά, τέλος μιας ολόκληρης εποχής και αρχή μιας νέας, καθώς το εμβληματικό σεντάν των Ιταλών μπαίνει και επισήμως στο χορό της αμιγούς ηλεκτροκίνησης. Και μάλιστα, με προδιαγραφές και επιδόσεις που ζαλίζουν!
Όπως επιβεβαίωσε ο πάντοτε λαλίστατος CEO της, Jean Philippe Imparato, η πρεμιέρα των ηλεκτρικών Giulia αναμένεται να πραγματοποιηθεί κάποια στιγμή μέσα στο 2025, ενώ δύο χρόνια αργότερα κάθε νέο μοντέλο των Ιταλών θα μπαίνει στην πρίζα.
Η βασική έκδοση της Alfa Romeo Giulia θα αποδίδει ηλεκτρική ισχύ κοντά στους 350 ίππους, ενώ η έκδοση με την ονομασία Veloce θα… εκτοξεύεται κοντά στους 800 ίππους. Η κορυφαία δε Quadrifoglio παραλλαγή, θα ανεβάζει ακόμα πιο ψηλά τον πήχη, όπως επιβεβαίωσε ο Jean Philippe Imparato, αγγίζοντας τους 1.000 ίππους!
Τεχνολογικά, την ισχύ στην κορυφαία έκδοση θα προσφέρουν όχι δύο, αλλά τρεις στο σύνολο ηλεκτροκινητήρες, σε μια διάταξη που θα παραπέμπει άμεσα σε εκείνη που συναντά κανείς ήδη από σήμερα στη νέα Masereti Gran Turismo Folgore (διαβάστε περισσότερα εδώ).
Εκτός από την επιβεβαίωση των φιλοδοξιών της Alfa Romeo όσον αφορά την ισχύ του αντικαταστάτη της τρέχουσας Giulia, ο Jean Philippe Imparato αποκάλυψε επίσης στην ηλεκτρονική έκδοση του βρετανικού Autocar ότι η αυτονομία του νέου EV θα φτάνει έως και τα 700 χλμ. στον κύκλο WLTP.
Σχεδιαστικά, η Giulia EV θα μοιάζει με «την Alfa Romeo που όλοι θέλουμε», υποσχέθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, ο οποίος δεν παρέλειψε να σχολιάσει ότι οι τρέχουσες σχεδιαστικές προτάσεις για το εν λόγω μοντέλο είναι ήδη «πολύ καλές».
Η ισχυρός άνδρας της Alfa Romeo επιβεβαίωσε επίσης στους Βρετανούς συναδέλφους ότι η Giulia EV θα είναι εξοπλισμένη με μια ηλεκτρική πλατφόρμα 800V, πράγμα που σημαίνει ότι η αναπλήρωση της μπαταρίας με ηλεκτρική ενέργεια από το 10 στο 80% θα ολοκληρώνεται μέσα σε 18 λεπτά. «Δεν θέλουμε να ξοδεύετε ώρες φορτίζοντας το αυτοκίνητό σας», δήλωσε χαρακτηρστικά.
Προς το παρόν, δεν υπάρχουν πληροφορίες αναφορικά με την ακριβή χωρητικότητα της μπαταρίας. Ωστόσο, με δεδομένη την εμπειρία από τα ηλεκτρικά κουπέ της Maserati αλλά και όσα είδαμε στο πρωτότυπο Inception της Peugeot που είδε το φως της δημοσιότητας στις αρχές της χρονιάς, ο εν λόγω συσσωρευτής θα «φλερτάρει» με τις 100 kWh.
Σε κάθε περίπτωση, το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Alfa Romeo δεν θα είναι η Giulia, καθώς ένα χρόνο νωρίτερα την πρεμιέρα του θα πραγματοποιήσει ένα εντελώς νέο EV που θα ανήκει στην κατηγορία των 4θυρων ή SUV οχημάτων, ακολουθούμενο από ένα δεύτερο ηλεκτρικό που θα ανήκει στην ίδια κατηγορία αλλά με διαφορετικό αμάξωμα.
Στα πλαίσια των παραπάνω δηλώσεών του, ο CEO της μιλανέζικης φίρμας τόνισε στο τέλος τη σημασία του συνολικού προγράμματος εξηλεκτρισμού της Alfa Romeo, λέγοντας χαρακτηριστικά:
«Αλλάζουμε γιατί πρέπει. Αν δεν το κάναμε, η Alfa Romeo θα ήταν νεκρή».