X
Κόσμος

Ιδού η νέα plug-in υβριδική BMW M5 των 727 ίππων

Η νέα BMW M5 είναι πλέον ένα μεγάλο, plug-in υβριδικό σεντάν με ηλεκτρική αυτονομία 69 χλμ. και απόδοση 727 ίππων.

Η νέα και έβδομη κατά σειρά γενιά της BMW M5 σηματοδοτεί μια σημαντική στροφή για το γερμανικό σεντάν που θα για πρώτη φορά στην ιστορία του υιοθετεί ένα επαναφορτιζόμενο σύστημα μετάδοσης κίνησης που συνδυάζει έναν V8 κινητήρα εσωτερικής καύσης και έναν ηλεκτροκινητήρα.

Αυτή η μονάδα, γνωστή και από την plug-in υβριδική ΧΜ, έχει συνδυαστική απόδοση 727 ίππων και 1.000 Nm και έχει στον πυρήνα της στη νέα M5 έναν βενζινοκινητήρα με χωρητικότητα 4,4 λίτρων με τεχνολογία M TwinPower Turbo, cross-bank πολλαπλή εξαγωγής και βελτιστοποιημένο σύστημα διαχωρισμού λαδιού, ο οποίος αποδίδει μέγιστη ισχύ 585 ίππους και ροπή 750 Nm. Η μέγιστη ισχύς του ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος είναι ενσωματωμένος στο 8τάχυτο κιβώτιο Steptronic είναι 197 ίπποι – και έχει ονομαστική ροπή 280 Nm, αλλά ένα σύστημα pre-gearing επιτρέπει την αύξηση της πραγματικής ροπής στην είσοδο του κιβωτίου στα 450 Nm.

Για το «0-100» η νέα M5 χρειάζεται μόλις 3,5 δλ., ενώ η τελική της ταχύτητα είναι 250 χλμ./ώρα ή εναλλακτικά με το πακέτο M Driver’s Package 305 χλμ./ώρα (επίσης ηλεκτρονικά περιορισμένη). Στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, η νέα BMW M5 μπορεί να κινηθεί με ταχύτητα έως 140 χλμ./ώρα. Η μπαταρία υψηλής τάσης που βρίσκεται χαμηλά στο κάτω μέρος του αμαξώματος του αυτοκινήτου έχει ωφέλιμη χωρητικότητα 18,6 kWh, εξασφαλίζοντας ηλεκτρική αυτονομία έως και 69 χιλιόμετρα στον κύκλο WLTP.

Ο τρόπος λειτουργίας του συστήματος M Hybrid που τροφοδοτεί τη νέα Μ5 μπορεί επίσης να ρυθμιστεί κατά το δοκούν. Με το μπουτόν M Hybrid ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ των λειτουργιών Hybrid -για έξυπνα ελεγχόμενη αλληλεπίδραση μεταξύ του κινητήρα εσωτερικής καύσης και του ηλεκτροκινητήρα με στόχο τη μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας ή της απόδοσης, ανάλογα με την οδηγική κατάσταση- και Electric, στην οποία ο κινητήρας εσωτερικής καύσης ενεργοποιείται μόνο με kickdown ή με χρήση των paddles αλλαγής ταχυτήτων. Η λειτουργία eControl χρησιμοποιείται για την αποτελεσματική ανάκτηση ενέργειας μέσω πέδησης και τη διατήρηση της φόρτισης της μπαταρίας σε σταθερό επίπεδο.

Η ισχύς που παράγεται από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και τον ηλεκτροκινητήρα περνούν στο δρόμο μέσω του αναβαθμισμένου για την περίσταση συστήματος τετρακίνησης M xDrive της BMW -με δυνατότητα όπως και στο παρελθόν η νέα M5 να «μετατραπεί» σε αποκλειστικά πισωκίνητη. Από εκεί και πέρα, το πλαίσιο της γερμανικής μπερλίνας των 5 πλέον μέτρων που -δυστυχώς- ξεπερνά σε βάρος τους 2,2 τόνους, περιλαμβάνει έναν άξονα με διπλά ψαλίδια εμπρός και μια διάταξη πέντε συνδέσμων πίσω με ειδική κινηματική και ελαστοκινηματική, νέα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ της Bilstein (αντί της Sachs που ήταν ο προμηθευτής μέχρι τώρα της κορυφαίας «5άρας») και τετραδιεύθυνση που στρέφει τους πίσω τροχούς σε γωνία έως 1,5 μοίρες.

Αλλαγές έχουν γίνει και στο εσωτερικό της νέας M5. Εκτός από το νέα πάνελ ελέγχου Μ στην κεντρική κονσόλα, στην καμπίνα το βλέμμα στέκεται στο ένα νέας σχεδίασης δερμάτινο τιμόνι M με επίπεδο κάτω τμήμα και φωτιζόμενα πλήκτρα, στα καθίσματα πολλαπλών λειτουργιών M με πληθώρα ηλεκτρικών ρυθμίσεων και στην κυρτή οθόνη BMW Curved Display, η οποία, όπως και το στάνταρ Head-Up Display, περιλαμβάνει περιεχόμενο ειδικό για μοντέλα M.

Στην αποκλειστική ατμόσφαιρα του εσωτερικού ξεχωριστό ρόλο διαδραματίζουν η στάνταρ επένδυση από δέρμα Merino, το BMW Interaction Bar, ο κλιματισμός τεσσάρων ζωνών, τα θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, ο ατμοσφαιρικός φωτισμός, συμπεριλαμβανομένου του Welcome Animation, καθώς και η πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης σύστημα ήχου Bowers & Wilkins Surround Sound System, βάση ασύρματης φόρτισης, Comfort Access, σύστημα συναγερμού, αυτόματη λειτουργία πίσω πόρτας και καλώδιο φόρτισης Professional.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!