top icon
Επικαιρότητα

IAA 2017: Skoda Vision E

Η εξέλιξη του πρωτοτύπου του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της Skoda, που είδαμε για πρώτη φορά στην Σαγκάη και θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2020, δίνει το «παρών» στην Φρανκφούρτη.

 

Τα ηλεκτρικά οχήματα παίζουν πλέον έναν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια στρατηγική ανάπτυξης. Εκτός από τα plug-in υβριδικά οχήματά της, η Skoda θα έχει στη γκάμα της άλλα πέντε πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα ως το 2025. Από εκείνο το χρονικό σημείο και μετά, ένα στα τέσσερα αυτοκίνητα που πουλά η εταιρία παγκοσμίως θα είναι εξωτερικά φορτιζόμενο υβριδικό ή θα διαθέτει αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα οδήγησης. «Ένας από τους τέσσερις πυλώνες της Στρατηγικής μας για το 2025 είναι ο εξηλεκτρισμός του στόλου μας. Το Superb με εξωτερικά φορτιζόμενο υβριδικό σύστημα οδήγησης θα έχει βγει ήδη το 2019. Έπειτα, το 2020, θα το ακολουθήσει το πρώτο μας αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, του οποίου μία πολύ συγκεκριμένη πρώτη εικόνα θα παρουσιάσουμε στη Φρανκφούρτη με το Vision E», είπε ο Γενικός Διευθυντής της Skoda Μπέρναρντ Μάγερ.

Η σχεδίασή του ενσαρκώνει όλα τα χαρακτηριστικά της νέας σχεδιαστικής γλώσσας της εταιρείας για τα ηλεκτρικά οχήματα. Οι αντικριστά ανοιγόμενες πόρτες και τα τέσσερα ανεξάρτητα περιστρεφόμενα καθίσματα προσφέρουν τη μεγαλύτερη άνεση. Δεν υπάρχουν πια πλαϊνοί καθρέφτες, ό,τι συμβαίνει γύρω από το όχημα μεταδίδεται από κάμερες σε οθόνες. Επίσης, ούτε μεσαίες κολώνες (Β), για ακόμη μεγαλύτερο χώρο. Σε σχέση με το όχημα που έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στη Σαγκάη, το εμπρόσθιο μέρος έχει εξελιχθεί περαιτέρω. Πρόκειται για ένα πλήρως ηλεκτρικά οδηγούμενο πρωτότυπο μοντέλο, που βασίζεται στην πλατφόρμα ηλεκτροκίνησης MEB του Ομίλου VW. Χάρη στην ισχύ που παράγουν οι δύο ηλεκτροκινητήρες του, επιταχύνει άμεσα και πολύ δυναμικά. Η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ/ω. Οι ισχυρές μπαταρίες ιόντων λιθίου και η έξυπνη ανάκτηση ενέργειας επιτρέπουν αυτονομία μέχρι τα 500 χλμ.


Το Vision E κινείται αυτόνομα σε επίπεδο 3, που περιγράφεται ως οδήγηση υψηλής αυτονομίας. Τα οχήματα αυτού του επιπέδου μπορούν να αναλάβουν πλήρως την οδήγηση σε εθνικές οδούς. Εδώ, τα λειτουργικά συστήματα ελέγχουν την προσπέραση και τους ελιγμούς αποφυγής, επιταχύνουν και φρενάρουν. Σε επικίνδυνες καταστάσεις, ο οδηγός ειδοποιείται να αναλάβει ξανά το τιμόνι μέσα σε ένα ορισμένο χρονικό περιθώριο.


ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ: μήκος 4.688 χλστ, πλάτος 1.924 χλστ, ύψος 1.591 χλστ, μεταξόνιο 2.851 χλστ.


ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΙΝΗΣΗΣ: Δύο ηλεκτροκινητήρες με συνολική ισχύ 306 PS. Κίνηση σε όλους τους τροχούς. Αυτονομία 500 χλμ. Τελική ταχύτητα 180 χλμ/ω


ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΟΔΗΓΟΥ & ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΟΔΗΓΗΣΗ: Traffic Jam Assist. Δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3. Car Park Autopilot. Intelligent Parking


ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗΣ & ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: Έλεγχος με χειρονομίες και φωνητικός έλεγχος. Eye Tracking (έλεγχος των κινήσεων των ματιών του οδηγού), ανίχνευση κόπωσης του οδηγού (Driver Alert)


ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ-ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ & SKODA CONNECT: Οθόνες αφής μεγάλης χωρητικότητας. Οι επιβάτες είναι «πάντα online» χάρη στο ενσωματωμένο σημείο σύνδεσης Wi-Fi και στη μονάδα LTE


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ