Το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό SU7 της Xiaomi συνεχίζει να καλπάζει με τις πωλήσεις του στην Κίνα.
Το νέο Xiaomi SU7, το πρώτο ηλεκτρικό τετράτροχο μοντέλο του γνωστού τεχνολογικού γίγαντα από την Κίνα, έχει ήδη προκαλέσει πολλές συζητήσεις σε διεθνές επίπεδο, παρ’ ότι το νέο EV του διατίθεται προς ώρας αποκλειστικά στην αγορά της Κίνας.
Όπως αποκάλυψε ο Lei Jun, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου Xiaomi, σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου του Πεκίνου, το ηλεκτρικό Xiaomi SU7 έχει ήδη στο ενεργητικό του 75.723 πωλήσεις, με ισάριθμους πελάτες να έχουν ήδη καταβάλει μη επιστρέψεις προκαταβολές. Και όλα αυτά, μόλις 28 μέρες μετά το επίσημο λανσάρισμά του στην τοπική αγορά.
Ωστόσο, έως και τις 24 Απριλίου, οι παραδόσεις σε πελάτες δεν έχουν ξεπεράσει τις 5.781.
Ο Lei Jun δήλωσε ότι το 28% των αγοραστών του Xiaomi SU7 είναι γυναίκες, το 29% οδηγούν επί του παρόντος μοντέλα των BMW, Mercedes και Audi, ενώ το 51,9% είναι χρήστες της Apple.
Διαβάστε επίσης: Το νέο Xiaomi SU7 δεν είναι κινητό – και κοστίζει 28.000 ευρώ
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου Xiaomi δήλωσε ότι η εταιρεία αυξάνει την παραγωγή την παραγωγή SU7. Οι εκδόσεις Standard και Max ξεκίνησαν τις παραδίδονται στις 18 Απριλίου, με την έκδοση Pro να έχει προγραμματιστεί για τα τέλη Μαΐου.
Η Xiaomi σκοπεύει σε 10.000 παραδόσεις ανά μήνα μέχρι τον Ιούνιο.
Προς ώρας, η Xiaomi στοχεύει να αυξήσει τον αριθμό των σημείων πώλησης και των κέντρων εξυπηρέτησης για την κάλυψη 46 πόλεων με 219 καταστήματα και 86 πόλεων με 143 σημεία τεχνικής υποστήριξης έως το τέλος του 2024.
Διαβάστε επίσης: Δείτε πότε το ηλεκτρικό Xiaomi SU7 θα έρθει στην Ελλάδα