Μέχρι να απαγορευτούν οι θερμικοί κινητήρες, η Gazoo Racing θα συνεχίσει να επενδύει σε αυτούς.
Αν και τα ηλεκτρικά έχουν μπει στη γκάμα της Toyota, αυτό δεν αφορά και τα μοντέλα επιδόσεων. Η ιαπωνική εταιρεία πιστεύει στους θερμικούς κινητήρες και ειδικά το τμήμα επιδόσεων Gazoo Racing που τρέχει και το αγωνιστικό κομμάτι της εταιρείας.
O Tomoya Takahashi, πρόεδρος της Gazoo Racing δήλωσε σε ένα περιοδικό της Αυστραλίας, το Car Expert, ότι «δεν υπάρχουν στα πλάνα σχέδια για ένα ηλεκτρικό μοντέλο επιδόσεων».
Σε συνέχεια των δηλώσεών του τόνισε: «Η Gazoo Racing σκοπεύει να χρησιμοποιεί όσο το δυνατόν περισσότερο κινητήρες εσωτερικής καύσης. Πιθανότατα κάποια στιγμή στο μέλλον θα απαγορευτούν οι κινητήρες αυτής της τεχνολογίας, αλλά, ξεκάθαρα οι κινητήρες εσωτερικής καύσης δεν είναι κακοί, καθώς ο εχθρός είναι ο άνθρακας».
Οι επενδύσεις θα συνεχιστούν σε τεχνολογίες κινητήρων εσωτερικής καύσης, με την GR μάλιστα να έχει στόχο να εξελίξει και νέα μοντέλα, πέρα των GR86, GR Yaris, GR Corolla και GR Supra.
Από την άλλη η ιαπωνική εταιρεία έχει ανακοινώσει την παρουσίαση του FT-Se. Ενός διθέσιου σπορ μοντέλου, με ηλεκτρική καρδιά, δύο κινητήρες, τετρακίνηση και επιδόσεις… φωτιά, με 0-100 χλμ./ώρα σε 3 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 250 χλμ./ώρα.
Τι θα γίνει με αυτό; Αναμένεται να λανσαριστεί μετά το 2026, σύμφωνα με εσωτερικές πηγές, ωστόσο, οι ίδιες αναφέρουν ότι η GR θα εστιάσει σε διασκεδαστικά αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, για όσο αυτά επιτρέπονται.
Ένας συνδυασμός με μοντέλα ηλεκτρικά αλλά και θερμικά είναι το πιθανότερο σενάριο, το οποίο μάλιστα θα έχει θετική εξέλιξη και για τα δύο. Επίσης, τα υβριδικά μοντέλα θα μπορούσαν να μειώσουν τις εκπομπές ρύπων και να βοηθήσουν τη γκάμα της Toyota. Παράλληλα, η χρήση συνθετικών καυσίμων δεν αποκλείεται από την Toyota, ενώ να σημειώσουμε ότι η ιαπωνική εταιρεία είναι υπέρμαχος και του υδρογόνου.