Το Renault Austral, το οποίο πρόκειται να αντικαταστήσει το μικρό Kadjar, έχει μπει στο τελικό στάδιο εξέλιξης και παρουσιάστηκε σε μια σειρά επίσημων εικόνων που έδωσε στη δημοσιότητα η γαλλική εταιρεία.
Το αυτοκίνητο, το οποίο θα αποκτήσει νέα εμφάνιση, ανανεωμένο εσωτερικό και ανανεωμένα συστήματα κίνησης, απεικονίστηκε με ένα εντυπωσιακό χρώμα με σχήματα και χρώματα που παραμορφώνουν τις γραμμές και το νέο ανανεωμένο λογότυπο της Renault.
Το μοντέλο θα υποβληθεί σε αρκετές δοκιμές, στις οποίες θα συμμετάσχει ένας στόλος 100 αυτοκινήτων, ο οποίος, σύμφωνα με τη Renault, θα διανύσει δύο εκατομμύρια χιλιόμετρα (περίπου 1.242.000 μίλια).
Οι δοκιμές θα πραγματοποιηθούν στη Γαλλία, την Ισπανία, τη Γερμανία και τη Ρουμανία, όπου 900 οδηγοί θα καλύψουν 600.000 χιλιόμετρα (372.822 μίλια) σε ανοιχτούς δρόμους και 1.400.000 χιλιόμετρα (869.919 μίλια) σε πίστα για να ανιχνεύσουν τις προσαρμογές στη νέα πλατφόρμα CMF-CD3 του μοντέλου. Θα δοκιμαστούν επίσης η ηχομόνωση και η άνεση της ανάρτησης, καθώς και το βελτιωμένο σύστημα κίνησης του μοντέλου.
Το μοντέλο το οποίο θα παρουσιαστεί την άνοιξη, θα είναι το αντίπαλο του Toyota RAV4, και θα ονομάζεται πλέον Renault Austral. Ένα όνομα που σύμφωνα με τη Renault «φέρνει στο μυαλό τη ζωντάνια και τη ζέστη του νότου, την ήρεμη απόλαυση της φύσης, καθώς και τους μεγάλους ανοιχτούς χώρους, που παραπέμπουν σε απεριόριστες ευκαιρίες».
Η εικόνα του καμουφλαρισμένου πρωτοτύπου επιβεβαιώνει επίσης ότι η ναυαρχίδα SUV θα υποστεί μια ουσιαστική στιλιστική ανανέωση, ακολουθώντας το παράδειγμα του νέου Renault Mégane E-Tech Electric, το οποίο δίνει τον τόνο στο σχεδιαστικό ήθος της Renault της νέας εποχής. Παρά το έντονο καμουφλάζ, βλέπουμε λεπτούς προβολείς LED (οι οποίοι θα μπορούσαν να συναντηθούν στη μέση, όπως στο ηλεκτρικό Mégane), κυρτή σχεδίαση μάσκας και πλήρως αναδιαμορφωμένους και μετατοπισμένους αεραγωγούς.
Εκτός από τη νέα εμφάνιση, οι κύριες αλλαγές για το νέο μοντέλο θα περιλαμβάνουν την υιοθέτηση της ποιότητας και των τεχνολογικών ενισχύσεων που συναντάμε στα τελευταία αυτοκίνητα της Renault, καθώς και μεγάλη επιλογή στην γκάμα των κινητήρων.
Έχοντας κυκλοφορήσει από το 2015 και λαμβάνοντας το πιο ήπιο λίφτινγκ το 2019, το Kadjar παραμένει ένα από τα πιο επιτυχημένα οικογενειακά SUV της Ευρώπης. Η Renault θα προσπαθήσει να διατηρήσει την ελκυστικότητά του ανανεώνοντας την καμπίνα σύμφωνα με μια συνεχιζόμενη “εσωτερική επανάσταση” υπό τον επικεφαλής σχεδιασμού Laurens van den Acker.
Στο εσωτερικό του νέου Austral θα κυριαρχεί μια οθόνη αφής (μεγάλη και προσανατολισμένη στο κέντρο στα κορυφαία μοντέλα) που δεν θα βρίσκεται πλέον στο ίδιο επίπεδο με την κεντρική κονσόλα. Το μοντέλο θα έχει την κορυφαία στην κατηγορία ποιότητα υλικών και την λιτή σχεδίαση – χαρακτηριστικά που αποτέλεσαν το κλειδί για την προώθηση του Renault Clio στην κορυφή της λίστας των supermini.
Αναμένονται “αριστοκρατικά” χαρακτηριστικά, όπως φωτισμός περιβάλλοντος και πιο κομψές επιλογές διακόσμησης που θα συμβάλλουν στη δημιουργία ενός αέρα υψηλής αισθητικής.
Το Austral θα φέρει και πάλι τους καρπούς της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi. Θα κάνει χρήση της ανανεωμένης έκδοσης της αρθρωτής πλατφόρμας CMF-C, η οποία χρησιμοποιεί το νέο Nissan Qashqai και είναι συμβατή με όλες τις μορφές υβριδικών κινητήριων συνόλων. Αυτό σημαίνει ότι θα υπάρχουν ήπιες υβριδικές επιλογές για την κανονική γκάμα κινητήρων μαζί με plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης.
Το Renault Austral θα διαθέτει μια σειρά μόνο υβριδικών κινητήρων βενζίνης, η οποία θα αποτελείται στο μεγαλύτερο μέρος της από ολοκαίνουργιες επιλογές κινητήρων: ένα υβριδικό E-TECH τελευταίας γενιάς, ένα 1.3 TCe με ήπια υβριδική λύση 12V και, για πρώτη φορά στη γκάμα της Renault, ένα 1.2 TCe με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V.
Αυτή η γκάμα κινητήρων θα προσφέρει ρεκόρ επιδόσεων, με μειωμένες εκπομπές CO2 – από 105g CO2/km (για τον κινητήρα E-TECH σύμφωνα με τον κύκλο WLTP, υπό την αίρεση έγκρισης) – και μέγιστη ισχύ έως 200 ίππους.
Περισσότερες λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν όταν πλησιάζει το λανσάρισμα του Austral, αλλά αναμένουμε μια αύξηση της τιμής σε σχέση με το Kadjar αν λάβουμε υπόψη την βελτιωμένη τεχνολογία και τα συστήματα κίνησης.
Φωτογραφίες: RENAULT, AUTOMEDIA