Η Porsche Macan αποκτά μία ακόμα έκδοση, η οποία κοσμείται στην ονομασία της από το γράμμα «T» που μέχρι πρότινος αποτελούσε αποκλειστικό προνόμιο της «911».
Το γράμμα «T», που πλέον απαντάται στην ονομασία μιας ακόμα έκδοσης της Porsche Macan, αντιπροσωπεύει κάτι μοναδικό στη γκάμα του Γερμανού κατασκευαστή ήδη από τη δεκαετία του ‘60. Πίσω του κρύβεται η λέξη «Touring» που προσδιορίζει μοντέλα που προσφέρουν μια ιδιαίτερα «αυθεντική» οδηγική εμπειρία που αποδίδεται σε ειδικές ρυθμίσεις του πλαισίου, σε συγκεκριμένα εξοπλιστικά στοιχεία αλλά και σε εξελιγμένες μονάδες κίνησης.
Πιστή στο πνεύμα της Porsche 911 T του1968, η νέα Macan T διαθέτει ένα δυναμικό set-up στις αναρτήσεις και έναν ελαφρύ υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 λίτρων, σε συνδυασμό με συγκεκριμένες πινελιές στον σχεδιασμό και τον εξοπλισμό τοποθετώντας της στην προϊοντική γκάμα του μοντέλου ανάμεσα στη Macan και την Macan S.
Ο 2λιτρος κινητήρας της νέας Porsche Macan S, ο οποίος αποδίδει 265 ίππους και ροπή 400 Nm, ζυγίζει 58,8 κιλά λιγότερα σε σχέση με τον 2,9 V6 των Macan GTS και Macan S, εξασφαλίζοντας μια διαφορετική και πιο αποτελεσματική στην σπορ οδήγηση κατανομή μαζών ανάμεσα στον εμπρός και πίσω άξονα. Η συγκεκριμένη μονάδα συνεργάζεται με το αυτόματο, διπλού συμπλέκτη 7τάχυτο κιβώτιο PDK της Porsche καθώς και σύστημα τετρακίνησης εξασφαλίζοντας σε συνδυασμό με το Sport Chrono Package επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 6,2 δλ. και τελική ταχύτητα 232 χλμ./ώρα.
Η νέα Macan T είναι το μόνο μοντέλο της Porsche που διαθέτει ατσάλινη ανάρτηση που συνδυάζεται με τo ενεργό σύστημα απόσβεσης Porsche Active Suspension Management (PASM) στον στάνταρ εξοπλισμό της χαμηλωμένο κατά 15 χλστ. αμάξωμα. Την ίδια στιγμή, πιο άκαμπτη είναι και η αντιστρεπτική δοκός που απαντάται στον εμπρός άξονα του αυτοκινήτου, ενώ ειδική φροντίδα έχει δεχθεί το σύστημα Porsche Traction Management (PTM) που μεταφέρει περισσότερη ροπή στον πίσω άξονα. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο δυνητικός αγοραστείς μπορεί να προσθέσει στον εξοπλισμό της νέας Porsche Macan T και το σύστημα Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus).
Σχεδιαστικά στοιχεία βαμμένα σε Agate Grey Metallic στο εμπρός μέρος, στο πλάι και πίσω διαφοροποιούν την εν λόγω έκδοση από υπόλοιπα μοντέλα της οικογένειας. Το αποκλειστικό αυτό χρώμα, που δημιουργεί μια καλοδεχούμενη αντίθεση, απαντάται στους εξωτερικούς καθρέφτες, στις πλαϊνές ποδιές, στο σπόιλερ οροφής και στα λογότυπα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Οι σπορ απολήξεις της εξάτμισης και οι επενδύσεις των πλαϊνών παραθύρων σε μαύρο χρώμα περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό, ακριβώς όπως συμβαίνει και με τις 20άρες ζάντες ελαφρού κράματος.
Το εσωτερικό Porsche Macan T έχει τη δική του ξεχωριστή αύρα. Τα στάνταρ, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα σπορ 8 κατευθύνσεων διαθέτουν μία αποκλειστική δερμάτινη ταπετσαρία σε μαύρο χρώμα. Το κέντρο των μπροστινών καθισμάτων και των εξωτερικών πίσω καθισμάτων παραδίδονται στον πελάτη με το μοτίβο Sport-Tex Stripe ενώ τα εμπρός προσκέφαλα έχουν ανάγλυφο το λογότυπο της εταιρείας. Το «παρών» δίνουν επίσης και ασημί ραφές στα καθίσματα, στα προσκέφαλα και στο τιμόνι. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης ένα θερμαινόμενο σπορ τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών GT και το Sport Chrono Package στο επάνω μέρος του ταμπλό.