X
Κόσμος

Η νέα Porsche 911 Turbo θα είναι υβριδική

Η αναμενόμενη μέσα στο 2025 νέα 911 Turbo θα εξοπλίζεται με το υβριδικό σύστημα κίνησης της 911 Carrera GTS που αποκαλύφθηκε τον Μάιο, ενώ την ίδια στιγμή… μετρημένες είναι οι μέρες του ατμοσφαιρικού 4λιτρου κινητήρα της 911 GT3.

Η επόμενη Porsche 911 Turbo που αναμένεται να παρουσιαστεί το επόμενο έτος θα διαθέτει το ίδιο υβριδικό σύστημα κίνησης που έχει ήδη τοποθετηθεί στην νέα 911 Carrera GTS.

Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος και οικονομικός διευθυντής της Porsche, Lutz Meschke, δήλωσε μιλώντας με δημοσιογράφους ότι η νέα 911 Turbo θα μπει στην παραγωγή το δεύτερο εξάμηνο του 2025. Είπε, επίσης, ότι θα διαθέτει τις κυψέλες της εταιρείας Varta, η οποία παρέχει τις μπαταρίες των 1,9 kWh για το υβριδικό powerpack στη νέα 911 Carrera GTS.

Θυμίζουμε ότι η νέα 911 Carrera GTS είναι μεν υβριδική, αλλά όχι PHEV. Την ίδια στιγμή, δεν μπορεί να κινηθεί αμιγώς με ηλεκτρική ενέργεια καθώς ο ενσωματωμένος στο PDK κιβώτιο ηλεκτροκινητήρας είναι εκεί για να μειώνει κατά τι τις εκπομπές ρύπων προσφέροντας επιπλέον 54 ίππους και παραπανήσια ροπή 150 Nm (διαβάστε περισσότερα εδώ). Αυτή η διάταξη υποστηρίζεται από έναν νέο flat-six κινητήρα 3,6 λίτρων, ο οποίος διαθέτει ένα μεγάλο τούρμπο, αποδίδοντας συνολική ισχύ 541 ίππων και ροπή 610 Nm.

Ο Lutz Meschke αποκάλυψε επίσης ότι η νέα 911 Carrera S θα μπει στην παραγωγή το πρώτο εξάμηνο του 2025. Όπως η βασική Carrera που έκανε το ντεμπούτο της μαζί με την Carrera 911 GTS τον Μάιο, η Carrera S δεν είναι υβριδική.

Ο χρόνος ζωής του ατμοσφαιρικού κινητήρα των 4,0 λίτρων της 911 GT3 είναι μόλις δύο χρόνια

Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας των 4,0 λίτρων που τροφοδοτεί την 911 GT3 από τη γενιά «991.2» του 2018 και τοποθετείται επίσης στις 911 S/T, 911 GT3 RS, 718 Cayman GT4 RS και 718 Spyder RS, σε διαφορετικές εκδοχές, θα παραμείνει στη ζωή στη μορφή που τον γνωρίζουμε σήμερα -δηλαδή χωρίς υβριδική υποστήριξη ή υπερσυμπίεση- όχι περισσότερο από δύο χρόνια, όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο επικεφαλής του τμήματος των GT αυτοκινήτων της Porsche, Andreas Preuninger.

Ο λόγος που μοιραία ο συγκεκριμένος κινητήρας θα πάρει την άγουσα για τα αποδυτήρια είναι προφανής…

«Θα μπορούσε να ζήσει για πάντα αν δεν υπήρχε η αυστηρή νομοθεσία», δήλωσε στο βρετανικό Autocar, αναφερόμενος στα νέα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 7, που θα τεθούν σε ισχύ από το 2026. «Δεν νομίζω ότι μπορούμε να ανταποκριθούμε στο Euro 7 χωρίς εξηλεκτρισμό ή turbo. Όπως έχουν τα πράγματα, μπορούμε να διαθέσουμε στην αγορά την GT3 για άλλα δύο χρόνια».

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!