Με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,22, η 4θυρη εκδοχή της νέας Mercedes A-Class διατηρεί μαζί με τη Σειρά 5 της BMW τον τίτλο των πιο αποδοτικών στον τομέα της αεροδυναμικής μοντέλων μαζικής παραγωγής.
Εδώ και τρεις δεκαετίες, η προσοχή που δίνει η Mercedes στον τομέα της αεροδυναμικής απόδοσης των αυτοκινήτων της είναι μνημειώδης. Ως εκ τούτου, κάθε άλλο παρά τυχαίο είναι το γεγονός πως η γνωστή σε όλους CLA κατέχει μέχρι σήμερα, μαζί με τη Σειρά 5 της BMW (γενιά G30), τον τίτλο των πιο αεροδυναμικών αυτοκινήτων ευρείας παραγωγής και… κατανάλωσης. Την πολύ σημαντική αυτή διάκριση έρχεται να ισοφαρίσει σήμερα η 4θυρη έκδοση της νέας A–Class, η οποία θα παρουσιαστεί επίσημα στα τέλη της χρονιάς που διανύουμε.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα σήμερα η Mercedes, το αμάξωμα της επερχόμενης σε λίγους μόλις μήνες Α-Class Sedan προτάσσει μετωπική επιφάνεια 2,19 τ.μ. και συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd ) της τάξης του 0,22 (σ.σ.: η αντίστοιχη επίδοση της 5θυρης εκδοχής του μοντέλου είναι 0,25). Αν μη τι άλλο, λεπτομέρειες στο σχεδιασμό του αμαξώματος, όπως το επίπεδο πάτωμα και η «στεγανοποίηση» του τμήματος γύρω από τα φωτιστικά σώματα, διαδραμάτισαν πρωταγωνιστικό ρόλο για την κατάκτηση της σημαντικής αυτής επίδοσης-διακρισης.
Την ίδια στιγμή, τα σπόιλερ εμπρός και πίσω τροχών βελτιστοποιήθηκαν ειδικά για να κατευθύνουν τον αέρα με όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικό τρόπο γύρω από τους τροχούς της κατασκευής. Ανάλογα με την αγορά, τέλος, η νέα A-Class Sedan, η οποία θα παράγεται από τα τέλη του 2018 και εξής στις μονάδες παραγωγής της Mercedes σε Γερμανία (Rastatt) και Μεξικό (Aguascalientes), θα είναι διαθέσιμη μ’ ένα προαιρετικό σύστημα κλείστρου δύο μερών που είναι προσαρμοσμένο στην εμπρόσθια μάσκα της κατασκευής._Χ.Α.