X
Κόσμος

Η νέα Mercedes C-Class Estate All-Terrain

Για όσους βρίσκουν ένα συμβατικό στέισον βάγκον λιγότερο ικανό για εκτός δρόμου χρήση και ένα SUV αρκετά ψηλό σε... ανάστημα, η γερμανική εταιρεία προσφέρει τώρα μία all-around εναλλακτική λύση: τη νέα Mercedes C-Class Estate All-Terrain.

Η νέα Mercedes C-Class Estate All-Terrain επιχειρεί να «παντρέψει» τα γνωστά χωροταξικά πλεονεκτήματα ενός συμβατικού στέισον βάγκον αυτοκινήτου με τα ατού των τετρακίνητων SUV μοντέλων σε ένα μοντέρνο και εναλλακτικό εξωτερικό «μανδύα».

Σε σύγκριση με τη συμβατική C-Class Estate, η νέα έκδοση All-Terrain έχει ελαφρώς αυξημένες διαστάσεις – είναι κατά 4 χλστ. μακρύτερή φτάνοντας αισίως τα 4.755 χλστ. Χάρη στις πιο τονισμένες αψίδες των τροχών, το πλάτος είναι διευρυμένο κατά 21 χιλιοστά (1.841 χλστ.), ενώ την ίδια ώρα η αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος κατά περίπου 40 χλστ., έχει επίσης αυξήσει το ύψος στα 1.494 χλστ. Το αυτοκίνητο «πατά» σε τροχούς με διαστάσεις 225/55 R17, ενώ προαιρετικά διατίθενται ελαστικά με διαστάσεις 245/45 R18 ή 245/40 R19.

Ο χώρος αποσκευών της Mercedes C-Class Estate All-Terrain παραμένει αμετάβλητη στα 490 λίτρα με τα πίσω καθίσματα στην κανονική θέση και στα 1.510 λίτρα με την πλήρη αναδίπλωσή τους.

Οπτικά, οι σχεδιαστικές διαφορές σε σχέση με τις «απλές» C-Class Estate είναι άμεσα διακριτές και αφορούν στην χρωμιωμένη μάσκα, τον πιο τονισμένο προφυλακτήρα και την χαρακτηριστική ποδιά στο εμπρός καθώς και στο πίσω μέρος.

Σε ότι αφορά τα μηχανικά μέρη, η Mercedes ανακοινώνει ότι η νέα C-Class Estate All-Terrain διαθέτει επεμβάσεις στην εμπρός ανάρτηση τεσσάρων συνδέσμων – πίσω απαντάται μια διάταξη πολλαπλών συνδέσμων. Nα σημειωθεί εδώ ότι η συγκεκριμένη έκδοση χρησιμοποιεί «παθητικού» τύπου αμορτισέρ.

Εκτός από το drive mode με τις ονομασίες Eco, Comfort, Sport και Individual, o οδηγός έχε στα χέρια του μέσω του συστήματος Dynamic Select δύο ακόμα προγράμματα: το OffRoad, που έχει σχεδιαστεί για… εύκολους χωματόδρομος ή άμμο και το OffRoad+με DSR που συνιστάται πιο δύσκολα εδάφη. Μέσω του Dynamic Select ο οδηγός μπορεί να προσαρμόζει τα χαρακτηριστικά του κινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων, του τιμονιού, του ESP και του συστήματος τετρακίνησης 4Matic.

Σύμφωνα με την Mercedes, έως και το 45% της ροπής περνά στους εμπρός τροχούς και έως 55% στους πίσω.

Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου φιλοξενείται ένας κινητήρας ντίζελ και ένας βενζίνης – όλοι εξηλεκτρισμένοι και όλοι 4κύλινδροι. Προς το παρόν ωστόσο η Mercedes δεν ανακοινώνει περισσότερα στοιχεία για τα ως άνω μηχανικά σύνολα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!